Inlägg från: Anonym (Ensam..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ensam..)

Helkroppstråden

Anonym (6kille) skrev 2014-02-07 22:13:01 följande:

Åååh gillar din sexiga underbara kropp,du är sååå het:)
    En sådan härlig kommentar förtjänar ännu en repris tack!!
  • Anonym (Ensam..)
    Grottmannen skrev 2014-02-07 22:21:44 följande:
    Rep-ris som både är bindande och svidande piskande härlig!Drömmer
    Vill trassla in mina fingrar i dom där snörena och aldrig komma lös igen!Tungan ute
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
    Grottis Grottis... Du får trassla dig in precis hur mycket du vill, ju hårdare desto bättre
  • Anonym (Ensam..)

Vi kör på en framsida och baksida idag med dålig fantasi får jag väl skylla på!

• Anonym (Ensam..)
    Anonym (nå?) skrev 2014-02-08 21:12:24 följande:

bjuder på lite ansikte:)

Riktigt fin!!
  • Anonym (Ensam..)
    Grottmannen skrev 2014-02-08 21:00:33 följande:
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-08 20:39:16 följande:
    Bara att konstatera:
    Du var vacker förut men vad man ska beskriva dig nu vete fan...
    Vet inte om det räcker med att jag skriver att du är en triljon gånger vackrare i kroppen nu mot när du postade första bilden, men åt det hållet är det iaf!Flört

The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
    Vad ska jag säga? .... Tack du får

Mig alltid på gott humör så jag tänker inte ens bry mig vad "tr" slänger ur sig!
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (tr) skrev 2014-02-08 21:45:14 följande:

Jag försöker inte direkt få dig på något humör alls. Påpekade bara att det är sådana bilder du bör posta i framtiden, om du ska göra det.
    Har du inget positivt att säga behöver du inte säga någonting alls! Jag har inte bett om dina negativa tycken om min kropp, detta är en feel-good tråd, och om du inte vet vad det betyder så GOOGLA!
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (tr) skrev 2014-02-08 21:53:02 följande:

Jag skrev ju något positivt, din senaste bild var mkt bättre att titta på än dina tidigare?

Du inser att jag försöker hjälpa dig? Ger dig inte falskt hopp som resten av nissarna.
    Ok, det är din uppfattning, nu vet jag vad du tycker, hädanefter undanber jag vänligt att du håller dina tankar om min kropp för dig själv, för jag vill inte höra dom.. Ok?
  • Anonym (Ensam..)
    Zack skrev 2014-02-08 22:14:28 följande:
    Jag tycker du ska strunta i att förhålla dig till TR's tankar och fokusera på mina; framsida, baksida, uppifrån eller nedifrån, hur man än vrider och vänder på dig ensam, så är du en helt otroligt vacker och betagande kvinna :)
    Tack Zack det var snällt skrivet av dig det är ju som det är, alla tycker olika.
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (tr) skrev 2014-02-08 23:01:18 följande:

Alla har olika smak ja, men varför ser man aldrig fula, tjocka modeller? Låt oss inte lura oss själva nu. Det är bättre att man får sanningen uppkastat än massa töntiga lögner.

Och ja, jag är en kille. Om hon får dåligt självförtroende av sanning är bättre än att få lite leenden av lögner.
    Jag tror inte det här handlar om vad som du tycker är snyggt eller fult. Känns som du snöat in dig på att få mig till dåligt självförtroende, och vet du vad?

Jag har bestämt mig att inte bry mig alls överhuvudtaget om vad du skriver och tycker, för jag är faktiskt nöjd med min kropp! Jag har burit och fött två barn, och priset jag fick betala för det var mindre bröst och slappare mage. Och det var värt det! Jag ångrar inte en sekund! Så du kan lägga ner nu, ingen bryr sig för fem öre om det du skriver..
Svar på tråden Helkroppstråden