• Zack

Helkroppstråden

Anonym (pillllan) skrev 2015-10-16 18:39:59 följande:
    Gillar utmaningar ;) får se vad jag kan skrapa ihop ;)
    Nu får du alltså snart vara klar med ditt ihopskrapande. Måste ju vara hur lätt som helst att hitta/ta ett mästerfotografi på dig ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-10-18 19:09:53 följande:
    Hahah..ja alltså jag har jobbat som en tok i två dagar, ska se vad jag kan göra i veckan (men är inte nöjd med min baksida) ska snart lägga mig och ta igen all sömn jag missat dessa dagar! 
    Sov gott finaste zacken Drömmer dröm sött!! 
    Ok, låter som en godtagbar ursäkt, och goda saker kan man ju tydligen aldrig vänta för länge på om man ska tro ordspråket :)......sov gott du med fina Pillan. Verkar som om du behöver det :)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-10-22 12:32:45 följande:

Oj , vad jag har väntat på att du skulle få "skrapa ihop" något....och som alltid med dig var det väntan värd :). Fin bild på vacker kvinna!
  • Zack
    isabellafinabella skrev 2015-10-30 13:04:05 följande:

Trevlig helg alla fina
    Puss o kram Isabella

Wow!!! Her fick jag nästan kaffet i vrångstrupen. Vilket bedårande "framparti" ;). Får passa på att önska dig en underbar helg med fina Isabella.
  • Zack
    minimoya76 skrev 2015-11-19 14:27:33 följande:

Hei.. Carpe diem..

Är nog mer intresserad av att lyckas fånga dig ;). Riktigt snygg och sexig bild!
  • Zack
    Mina Lustar skrev 2015-11-19 14:18:46 följande:

Ska väl inte vara sämre, hopps ngn gillar :D

Japp, den gillas. Absolut. Grymt snyggt foto och väldigt läcker modell :)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-11-18 19:31:39 följande:

Wow....va fina alla här!!

Quexet, riktig snygg bild du lagt upp :)

Ja, och nu saknas det ju bara en bild på dig ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-11-19 23:22:24 följande:

ZACKEN! ska ja behöva locka fram nån bild?

Din närvaro i tråden är lockande nog....men du får gärna bjuda igen ;)

Trevlig fredag och helg allesammans!
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-11-20 11:37:58 följande:

Nä men titta här vem jag fick lockat fram ;). Vackert och efterlängtat.
    Härligt att kameran är framplockad igen, och med hänsyn till din tidigare kommentar, så har jag inte svårt för att dela dina drömmar ;)
  • Zack
    Pinkie Pie skrev 2015-11-20 09:48:58 följande:
    Men för helvete Zack!!!!! från och med nu bestämmer jag att du måste posta...hmm...få se nu...MINST 10 BILDER OM DAGEN!!!!! hett hett hett!!!!Hjärta
    Smastor skrev 2015-11-20 09:16:01 följande:Jag får ta fram det gamla ordspråket, det du har på kroppen kan jag inte ha i huvudet.. :p
    haha ja det gamla ordspråket ja....var det inte den kände grekiska filosofen Sokrates som myntade det ordspråket...tror alldele bestämt att det var såDrömmer

10 bilder om dagen! Det var många. Får börja gå till Yoga eller akrobatik för att kunna variera mina poser lite isåfall ;)
Svar på tråden Helkroppstråden