• HäckHäxan

Helkroppstråden

killen skrev 2015-10-03 15:36:54 följande:

Bilden kom med. Är inte din hårfärg typ kastanj :p

Är inte det mörkare verkligen mer rödbrun och mörk. Tänker på hur hur hårfärgsförpackningarna ser ut.
  • HäckHäxan
    HäckHäxan skrev 2015-10-03 15:47:00 följande:
    Är inte det mörkare verkligen mer rödbrun och mörk. Tänker på hur hur hårfärgsförpackningarna ser ut.
    En kastanj.
  • HäckHäxan

Ytterligare en och den ser ju mer ut som mitt hår än de andra. De andre ser däremot ut som mitt vinterhår alltså rödbruna verkligen.

• killen
    HäckHäxan skrev 2015-10-03 15:53:15 följande:

Ytterligare en och den ser ju mer ut som mitt hår än de andra. De andre ser däremot ut som mitt vinterhår alltså rödbruna verkligen.

De va den färgen man syftar på :) koppar är väl ljusare :p
  • HäckHäxan
    killen skrev 2015-10-03 16:33:56 följande:
    De va den färgen man syftar på :) koppar är väl ljusare :p
    Ja koppar är nog ljusare med det finns ju mörkare koppar också. Googlade lite och det enda jag hittar som definierar kastanj är egentligen det här på bilden. Meningen där en brun nyans av röd. så jag har väl kastanjfärgat hår då och det borde ju fortfarande gå under titeln rött hår då. Haha
  • Anonym (Quexet)
    HäckHäxan skrev 2015-10-03 15:17:28 följande:

Oj oj så fina bilder. <3 älskar se det ni delar!!

Har föresten en fråga. Jag brukar säga att jag har rödbrunt hår. Men fotade just min katt i knät och katten har röda fläckar och jag insåg att mitt hår har samma färg efter att solen blekt det i sommar. Så vad skulle ni kalla min hårfärg??

Kan inte svara på hårfärgsfrågan... Men jag måste ju säga att du har en vansinnigt fin katt! Solig
  • Anonym (Quexet)

Lugnt här ikväll (som vanligt en lördag ) men jag tänkte ändå önska er en trevlig helg o berätta att jag INTE kommer gå ur sängen innan måndag morgon!  

• HäckHäxan
    Anonym (Quexet) skrev 2015-10-04 00:36:24 följande:
    Kan inte svara på hårfärgsfrågan... Men jag måste ju säga att du har en vansinnigt fin katt! Solig
    Tackar ja hon är rätt söt den rackaren. Håller med dig där. Har bara haft henne sen december förra året i december och nu håller jag på och skall försöka introducera en katt till hemma som bor i badrummet för ovanstående vackra dam vill absolut slakta den andra kattan så till den grad att hon faktiskt lyckats öppna badrumsdörren en gång så den måste jag låsa utifrån haha. Nå det löser sig hoppas jag.
  • HäckHäxan
    Anonym (Quexet) skrev 2015-10-04 00:38:54 följande:

Lugnt här ikväll (som vanligt en lördag ) men jag tänkte ändå önska er en trevlig helg o berätta att jag INTE kommer gå ur sängen innan måndag morgon!  

Åh vilken bild. Helt ljuvlig <3