• HäckHäxan

Helkroppstråden

EFF skrev 2015-10-05 21:32:02 följande:
    Men, nu är jag inte med...du ligger naken på sängen, på mage dessutom, sexiga skor som inte direkt skvallrar om att du är på väg till Konsum. En fantastisk kropp. Stämningen går som sagt att känna på håll. Å ni funderar på vilken film ni ska se.... Jag skulle å det bestämdaste klippa av alla tänkbara sladdar till TVn och nöjt konstatera att "vi får nog hitta på nåt annat ikväll"
    Haha precis min tanke. Jag hade bara ops fan jag tror katten bitit av kabeln sorry no can do movie ikväll och typ kastat mig över min partner ja typ så.
  • EFF
    HäckHäxan skrev 2015-10-05 22:56:52 följande:

Haha precis min tanke. Jag hade bara ops fan jag tror katten bitit av kabeln sorry no can do movie ikväll och typ kastat mig över min partner ja typ så.

Precis så, partner först. Sen film. Annars hade i varje fall jag haft skapligt svårt att följa handlingen....
  • biceps
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-10-06 09:05:29 följande:

Tisdag= träning

Vilket gym? Jag kommer direkt!
  • Anonym (Wow!!!!)

Tisdag= träning

Tummen upp;)
  • Underhill

Tisdag= träning

Bra där! Inte fel att röra på sig :)
    E vi överens så kör vi
  • HäckHäxan
    EFF skrev 2015-10-05 23:05:21 följande:
    Precis så, partner först. Sen film. Annars hade i varje fall jag haft skapligt svårt att följa handlingen....
    Ja kan erkänna rakt av att jag hade inte kunnat följa handlingen alls. Jag går all in för vad jag gör oavsett in jag har sex eller ser på film. All in det är min melodi.
  • Anonym (warpigs)
    Anonym (Quexet) skrev 2015-10-05 20:51:45 följande:

Efter en riktigt bra dag på jobbet ska det bli skönt att lägga sig o bara titta på film... Någon som har ett bra filmtips? 

Mmm puss