• straight arrow

Helkroppstråden

Vinterflickan79 skrev 2015-10-13 19:20:17 följande:

Hjälp mig!! Någon ska rita av min bild men kan inte bestämma mig! Vänstra el högra?

Vänster.
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Blueskillen
    Vinterflickan79 skrev 2015-10-13 19:27:36 följande:

Nu var det ju meningen att ni skulle tycka likadant!!! ;)

Båda är vackra men den till vänster lämnar så mycket åt fantasin. Den till höger talar sitt klara språk.

Eftersom du ska bli avritad så bör det vara mindre, förlåt men får jag säga så Vinterflickan, porrigt.

Sensuellt kallar jag den vänstra. Klart bäst.

Jag har alltid gillat dina bilder från den vinkeln.

Stilfullt och harmoniskt
  • Joohann

Hjälp mig!! Någon ska rita av min bild men kan inte bestämma mig! Vänstra el högra?

Den vänstra......den högra behåller jag ;)... Haha
  • JagMan
    Wow ... högra bilden
  • justme79
    Blueskillen skrev 2015-10-13 19:41:52 följande:

Båda är vackra men den till vänster lämnar så mycket åt fantasin. Den till höger talar sitt klara språk.

Eftersom du ska bli avritad så bör det vara mindre, förlåt men får jag säga så Vinterflickan, porrigt.

Sensuellt kallar jag den vänstra. Klart bäst.

Jag har alltid gillat dina bilder från den vinkeln.

Stilfullt och harmoniskt

Ha ha klart du kan säga att den är porrig! Är dock inte så porrig av mig så kanske det blir den vänstra då...
  • Anonym (Kille 33 år)

Höger!
  • Anonym (Kille 33 år)
    Anonym (Quexet) skrev 2015-10-12 20:03:04 följande:

Välkommen! Härligt första bidrag. 

Jag säger dock god natt för ikväll! 

Härligt porrig som vanligt! :)
  • Anonym (Norrlänning)

Vänster helt klart.. ;)
  • Blueskillen
    Vinterflickan79 skrev 2015-10-13 19:57:17 följande:

Ha ha klart du kan säga att den är porrig! Är dock inte så porrig av mig så kanske det blir den vänstra då...

Jag håller så klart med dig. Det är inte så jag har uppfattat dig heller här i tråden med dina vackra bilder.

Sen om du är porrig hemma så är det så klart helt okej. Inget fel om du plåtar dessa bilder. De är bra men med ett annat syfte.