• Anonym (Kille 33 år)

Helkroppstråden

Pinkie Pie skrev 2015-10-13 21:34:32 följande:

Nya stövlar!!!!

Snygga.........klackar! ;)
  • Anonym (Kille 33 år)
    Pinkie Pie skrev 2015-10-13 21:34:32 följande:

Nya stövlar!!!!

Jag kommenterade första bilden och såg inte att det var två bilder i inlägget. Bild no 2; Wow! Välformad vacker kropp på alla plan, Perfekt i mina ögon! Lycklig är den som får belägra dig. Ty min petterniklas reagerar bara av att se bilden. Skulle säkert skjuta förtidigt om tillfälle gavs mig och det ska du se som en komplimang. :)
  • Underhill
    Anonym (Quexet) skrev 2015-10-15 21:59:10 följande:
    Får fantasin att skena iväg såhär på en fredag!...läcker kropp dessutom ;)
    E vi överens så kör vi
  • Pinkie Pie
    Anonym (Kille 33 år) skrev 2015-10-16 06:45:50 följande:
    Jag kommenterade första bilden och såg inte att det var två bilder i inlägget. Bild no 2; Wow! Välformad vacker kropp på alla plan, Perfekt i mina ögon! Lycklig är den som får belägra dig. Ty min petterniklas reagerar bara av att se bilden. Skulle säkert skjuta förtidigt om tillfälle gavs mig och det ska du se som en komplimang. :)
    ojojoj vilken komplimang! jag tackar ödmjukast för de fina orden
  • Pinkie Pie
    Djupsinnig skrev 2015-10-15 19:40:15 följande:
    Såhär stor var den smile1.gif
    hörrudu jag tycker alldeles bestämt att du ser lite spänd ut i ryggen...tror du måste komma hit så att pinkie får tafs......ehhh jag menar MASSERA lite!Drömmer
  • straight arrow

God morgon...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Djupsinnig
    Pinkie Pie skrev 2015-10-16 07:55:05 följande:

hörrudu jag tycker alldeles bestämt att du ser lite spänd ut i ryggen...tror du måste komma hit så att pinkie får tafs......ehhh jag menar MASSERA lite!

Hehe! Ja nu när du säger det så har jag varit mycket stel det sista
  • Pinkie Pie
    Djupsinnig skrev 2015-10-16 09:30:42 följande:
    Hehe! Ja nu när du säger det så har jag varit mycket stel det sista smile1.gif
    jeeeeyyyyy! *skriver upp "massage-dejt med djupsinnig" med STORA bokstäver och alldeles för många utropstecken*Drömmer
  • Djupsinnig
    Pinkie Pie skrev 2015-10-16 09:42:23 följande:

jeeeeyyyyy! *skriver upp "massage-dejt med djupsinnig" med STORA bokstäver och alldeles för många utropstecken*

Nämen! Va trevligt! Oömma kläder och svettband IT is!
  • isabellafinabella
    Anonym (Kille 33 år) skrev 2015-10-16 06:37:32 följande:
    Ligg kvar! Såg bra och bekvämt ut det där. ;)
    Jag låg kvar var väldigt härligt....