Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Helkroppstråden

fialotta85 skrev 2013-09-06 15:57:23 följande:
    Hehe, jaaa.. och okoncentrerad.. och.. och.. andra saker som gör en varm i kroppen ;)
    Pulsen får ju hicka emellanåt, men det är säkert bra för hjärtat. Eller nåt! Drömmer
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • FjärilVingad73
    Anonym (sherlock) skrev 2013-09-06 16:02:54 följande:
    Är din man stolt över att dina bilder ligger ute till allmänt runkmaterial? Känns det lika kul att tänka på att det kan vara din pappas polare, din chef eller till och med din egen pappa som sitter och dregglar över bilderna?
    Det här är egentligen inte menat som ett personangrepp (även om verkar så). dina bilder är inte "värre" än någon annans här inne och du är ju en jättefin tjej. Jag bara undrar vart detta bekräftelsebehovet kommer ifrån? Vad får du ut av det?
    Eller så kanske du bara ska skita i vad hon får ut utav det? Och vad hennes man tycker för den delen? Hon är väl för fan en vuxen kvinna och gör som hon vill!
  • FjärilVingad73
    Hotrod skrev 2013-09-06 16:08:07 följande:
    Fredagsbilden....ha en trevlig helgSkål

Grrrrrrrrr... Blir en frustrerad kväll, tror jag! Drömmer
  • FjärilVingad73
    mrme skrev 2013-09-06 16:11:52 följande:
    Ja vad får man ut av att posta bilder på sig själv ? Själv ser jag det så här , det retar alltid någon ;) sedan e det ju alltid kul om någon säger något trevligt . Jag är ju medveten om att mina bilder inte är i närheten av va vissa killar lägger ut . Men det gör inget :)
    Inget fel på dina bilder! Jag gillar dem grymt mycket! Solig
  • FjärilVingad73
    Anonym (sherlock) skrev 2013-09-06 16:16:45 följande:
    Men det var våldsamt vad du fick vatten på din kvarn. Är du hennes morsa eller? Nu var frågan ställd i ren nyfikenhet och i en ganska artig ton under omständigheterna. Det var hon själv som tog upp hennes man och då ställde jag en följdfråga på ämnet. Något annat du är upprörd över?
    Ingen ska behöva förklara sig eller sina bilder, och gillar man inte trådens anda så kanske man inte behöver vara här.

• FjärilVingad73
    Anonym (sherlock) skrev 2013-09-06 16:36:25 följande:
    Jag är fri att åsikter och funderingar som alla andra eftersom det här är ett öppet familjelivsforum. Trampade jag på en öm tå kanske? Du verkar väldigt trevlig och ödmjuk f.ö, men det är faktiskt inte DIN tråd.
    Jag kanske överreagerar, men vi har fått mycket skit från anonyma här... Anonyma som inte verkar förstå att vi är vuxna individer som visar upp oss för att VI vill...

Nej, det är inte min tråd, det har jag aldrig hävdat heller.

Dollyn har för övrigt fått ta emot mest skit av oss alla tror jag, och hon är en fin tjej. Tycker bara inte att hon behöver ta sånt...
  • FjärilVingad73
    Nyfikne skrev 2013-09-06 16:42:30 följande:
    Du ser inte alls risig ut på bilden :)
    Tvärtom. 
    Kyss
  • FjärilVingad73
    fialotta85 skrev 2013-09-06 16:43:28 följande:
    Nu har jag inte hängt med här så länge, men har märkt att det mestadels är Dolly som ifrågasätts. Konstigt när det antagligen är hon som ärligast med detta utåt av oss alla här. Tråkigt!
    Jäkligt tråkigt! Tokfin tjej ju!
  • FjärilVingad73
    fialotta85 skrev 2013-09-06 16:47:53 följande:
    Verkligen!! Får ju t o m ens heterohjärta att slå dubbelvolter ibland ;)
    Himmel ja!

Har sagt att är det nån som skulle få mig att byta sida så är det Dollyn. Och jag är jäääääääkligt hetero!
  • FjärilVingad73

Svar på tråden Helkroppstråden