• Smastor

Helkroppstråden

Pinkie Pie skrev 2015-11-20 10:40:22 följande:

haha gulle du! du smickrar mig

Är du absolut värd lille pinkie
  • Borka
    Anonym (pillllan) skrev 2015-11-20 11:37:58 följande:

Snygg tjejen :)
    Borka rövar bort dina fötter
  • Borka
    Pinkie Pie skrev 2015-11-20 09:48:58 följande:
    Men för helvete Zack!!!!! från och med nu bestämmer jag att du måste posta...hmm...få se nu...MINST 10 BILDER OM DAGEN!!!!! hett hett hett!!!!Hjärta
    Smastor skrev 2015-11-20 09:16:01 följande:
    Jag får ta fram det gamla ordspråket, det du har på kroppen kan jag inte ha i huvudet.. :p
    haha ja det gamla ordspråket ja....var det inte den kände grekiska filosofen Sokrates som myntade det ordspråket...tror alldele bestämt att det var såDrömmer

Fan du kräver då inte lite du lillponny :) Tio bilder i olika poser också då förstås??? ;)
    Borka rövar bort dina fötter
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-11-20 11:37:58 följande:

Nä men titta här vem jag fick lockat fram ;). Vackert och efterlängtat.
    Härligt att kameran är framplockad igen, och med hänsyn till din tidigare kommentar, så har jag inte svårt för att dela dina drömmar ;)
  • Zack
    Pinkie Pie skrev 2015-11-20 09:48:58 följande:
    Men för helvete Zack!!!!! från och med nu bestämmer jag att du måste posta...hmm...få se nu...MINST 10 BILDER OM DAGEN!!!!! hett hett hett!!!!Hjärta
    Smastor skrev 2015-11-20 09:16:01 följande:Jag får ta fram det gamla ordspråket, det du har på kroppen kan jag inte ha i huvudet.. :p
    haha ja det gamla ordspråket ja....var det inte den kände grekiska filosofen Sokrates som myntade det ordspråket...tror alldele bestämt att det var såDrömmer

10 bilder om dagen! Det var många. Får börja gå till Yoga eller akrobatik för att kunna variera mina poser lite isåfall ;)
  • Zack
    isabellafinabella skrev 2015-11-20 11:34:50 följande:

Blir alldeles knäsvag.... Så fin

Tack gullet ;)....jag har knappt återhämtat mig ännu efter din förra bild.
  • Pinkie Pie
    Zack skrev 2015-11-20 14:51:31 följande:
    10 bilder om dagen! Det var många. Får börja gå till Yoga eller akrobatik för att kunna variera mina poser lite isåfall ;)
    det är bara att börja med det för jäklar vad du är fotovänlig! det är en skam att du inte postar bilder oftare!
    jag funderar dessutom på att uppfinna "tafs-skärm" dvs en skärm där man kan känna lite Flört
  • Zack
    Pinkie Pie skrev 2015-11-20 14:58:53 följande:
    det är bara att börja med det för jäklar vad du är fotovänlig! det är en skam att du inte postar bilder oftare!
    jag funderar dessutom på att uppfinna "tafs-skärm" dvs en skärm där man kan känna lite Flört
    Ha ha, där ordet "touch" i "touch screen", får mer än en betydelse. Ja, jag hade varit den första att köpa din uppfinning ;)
  • Joohann
    Pinkie Pie skrev 2015-11-20 14:58:53 följande:

jag funderar dessutom på att uppfinna "tafs-skärm" dvs en skärm där man kan känna lite

My God Pinkie....Tjafs-skärm....villken underbar idé

Gissar att den skulle bli en succé ;)
  • Anonym (pillllan)
    Zack skrev 2015-11-20 14:31:10 följande:
    Nä men titta här vem jag fick lockat fram ;). Vackert och efterlängtat. Härligt att kameran är framplockad igen, och med hänsyn till din tidigare kommentar, så har jag inte svårt för att dela dina drömmar ;)
    Du lockar fram mycket hos mig Kyss 
    nu drömmer jag om att drömmarna ska bli till verklighet, för inte kan man ju gå runt och dagdrömma hela tiden  Flört