• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Oj!)

Hitta dig eller inte - var fortfarande den mest verklighetstrogna läckra kvinna jag sett på den här tråden.

• Anonym (såattemja:*)
    Anonym (Oj!) skrev 2015-11-20 22:02:57 följande:

Hitta dig eller inte - var fortfarande den mest verklighetstrogna läckra kvinna jag sett på den här tråden.

Tackar så mycket.. :*
  • Anonym (Oj!)

Jaa, så är det - gillar riktiga kvinnor som är på riktigt.

• Anonym (pillllan)
    Anonym (Oj!) skrev 2015-11-20 22:11:57 följande:
    Jaa, så är det - gillar riktiga kvinnor som är på riktigt.
    En liten fråga, vad menas med 'riktiga kvinnor som är på riktigt'? Blir väldigt nyfiken på hur du resonerar här?!
  • mrspice
    Vinterflickan79 skrev 2015-11-15 19:06:27 följande:

Laddar för en ny vecka!

Du laddar! Jag... Mmm.

Gillart. +++++
  • Anonym (Oj!)

Kvinnor som inte måste vara "perfekta".
    Jag gillar ju också bilder med raffset och hela paketet MEN- en ärlig bild på en mjuk o läcker kvinna är bara såå fint. Jag tycker verkligen det är en enorm skillnad
    Blev riktigt glad när jag såg en riktig kvinna i den här tråden,
    Inte skrivit innan men nu ville jag verkligen det. För att hon och flera skulle förstå att det var sååå bra.
    Kanske bara är jag - men- det skiter jag i  i så fall. Tycker i alla fall om det jag såg.

• Smastor

Smaken är ju som baken.. Man kan ju inte kalla damerna här för att vara på låtsas bara för man gillar något speciellt :p

• Anonym (Oj!)

Skulle inte falla mig in att kalla någon för "låtsas" - inte alls
    Men blev väldigt glad när jag såg någon som var läcker på riktigt.
    Inte bara snygg, utan ..mest bara yummie .. fatta!!

• Anonym (Oj!)

Btw - är jag verkligen den enda killen som blev till sig av såatt..

• Anonym (Mammatill 7)

Såattemja:tyckte också att det var en härlig o äkta bild!