• Underhill

Helkroppstråden

gormenghast skrev 2015-11-24 23:08:28 följande:
    Hej! Första inlägget i denna tråd...för avklätt?
    Hjärtligt välkommen :)...skön kontrast med naket mot stengolv...värmeslingor är grejen :) 
    E vi överens så kör vi
  • Pinkie Pie

är det bara jag som blir löjligt trött och seg av mörkret och kylan? så sjukt svårt att ta sig ur sängen på morgonen!
    orkar iaf bidra med en alldeles alldeles färsk bild...dock rätt fantasilös, håll tillgodo!

• straight arrow

Roligt att se dig igen, söta Pinkie...

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Joohann
    Vinterflickan79 skrev 2015-11-25 06:56:00 följande:

God morgon! Nu åker jag på lite semester!! :D

Ha en skön semester :)
  • Joohann
    Pinkie Pie skrev 2015-11-25 07:59:48 följande:

är det bara jag som blir löjligt trött och seg av mörkret och kylan? så sjukt svårt att ta sig ur sängen på morgonen!

orkar iaf bidra med en alldeles alldeles färsk bild...dock rätt fantasilös, håll tillgodo!

Håller med om mörkret...segt...Boosta med vitaminer.....och ja håller inte med om fantasilös....du är som en solstråle i mörkret :)
  • straight arrow
    Mina Lustar skrev 2015-11-25 08:38:48 följande:

Dagens lilla bidrag då :D

Snyggt!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Sting

Oj Oj OJ Var nog bland det var nog bland det vackraste jag sett. Regn och rusk uten men du får solen att stråla här inne Glad
  • Pinkie Pie
    Sting skrev 2015-11-25 09:55:42 följande:

Oj Oj OJ Var nog bland det var nog bland det vackraste jag sett. Regn och rusk uten men du får solen att stråla här inne Glad
    men oj tack snälla du!
  • Underhill

fantasilösande tjusigt :)
    E vi överens så kör vi