• Påven Johanna

Helkroppstråden

Zack skrev 2015-11-25 22:43:31 följande:
    Nu vill jag ju föra mig fram som en gentleman och fråga först.....men egentligen vet jag om att mina händer har sin givna plats just där ;)

Varsågod, kom själv just ut ur duschen ;)
    Jag smällde just av ett tämligen imponerande metalt fyrverkeri till din kropps ära. Det följde jag sedan i tankarna upp med kanonskott, allt vin man kan önska allt dricka samt guldpengar till folket. 
  • Anonym (warpigs)
    Anonym (Quexet) skrev 2015-11-26 08:46:00 följande:

Haha, ja av någon konstig anledning brukar du vara online dom få gångerna jag lägger upp någon bild nu för tiden!  Jag känner väl på mig?! 

Tack för underbar komplimang, men jag måste erkänna att det känns precis tvärtom, aldrig känt mig så otränad o omotiverad tror jag. Kanske beror det på att det är höst? Ja men det är väl klart att det gör?! Tack det samma vackra du! God morgon! Haha, oj då förlåt! God morgon! 

Haha det är för att jag är nattuggla som du säkert minns eller för att jag har ett sjätte sinne.;)

Jag förstår hur du menar är själv inne i en sån period. Hösten är nog delvis boven tristesset i vardagen en annan. :)

Du har en naturlig skönhet och en erotisk look utan dess like det gör en hel del. :*
  • killen
    Anonym (Late) skrev 2015-11-26 05:52:01 följande:

God morgon snyggingar :-*

Godmorgon själv snygging :)
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-11-26 08:46:00 följande:

Haha, ja av någon konstig anledning brukar du vara online dom få gångerna jag lägger upp någon bild nu för tiden!  Jag känner väl på mig?! 

Tack för underbar komplimang, men jag måste erkänna att det känns precis tvärtom, aldrig känt mig så otränad o omotiverad tror jag. Kanske beror det på att det är höst? Ja men det är väl klart att det gör?! Tack det samma vackra du! God morgon! Haha, oj då förlåt! God morgon! 

Har du några önskemotiv då? Så ska man se om man kan fixa nån bild till :)
  • kingzize
    Anonym (pillllan) skrev 2015-11-26 09:15:36 följande:

Godmorgon  

Hej på dig! Du är så otroligt het puss :*
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-11-25 23:33:34 följande:
    Oh nooo...vi gick om varandra i duschen och så missade jag den där snygga kroppen! 
    kan verkligen se mig själv smeka (slita) bort handduken Drömmeroch fantasierna skenar vilt just nu...
    Du har en given plats på resten av kroppen, glöm inte bort det när du är i farten ;) 
    Jag kan lova dig att jag hade "tagit för mig" av allt det som din kropp har att bjuda på om tillfälle skulle ges..... Och då skulle där inte vara några handdukar i vägen ;).
    Nu är det visst mina fantasier som skenar...:)
  • Zack
    Påven Johanna skrev 2015-11-26 09:18:29 följande:
    Jag smällde just av ett tämligen imponerande metalt fyrverkeri till din kropps ära. Det följde jag sedan i tankarna upp med kanonskott, allt vin man kan önska allt dricka samt guldpengar till folket. 
    Ha ha. Underbart. Älskar dessutom fyrverkeri, så tack för det :)
  • Anonym (Kille 33 år)
    Anonym (Quexet) skrev 2015-11-26 00:14:44 följande:

Kan bara säga WOW så mycket läckert ni bjuder på här i tråden! 

Har ett gäng sidor att ta igen men det lilla jag har sett är helt otroligt. 

Får bjuda på en lillördags-bild när jag ändå är inne kanske... 

God natt på er! 

Gillar vad jag ser. A lot. Längtar redan till nästa bild. ;)