• thessa

Helkroppstråden

Fotografen skrev 2013-01-07 18:58:41 följande:

Herre jävlar vilken kropp....Tungan ute

taack Kyss

och nää, det är inte tillåtet.. jag la upp två stycken som visade mer och de är borta.. så fick jag lite skäll från fl i inboxen med ;)
  • thessa
    Fotografen skrev 2013-01-07 19:07:44 följande:
    åhhhhh då missade ju jag dom bilderna säkert GråterSkäms
    Inbox e nice har jag hörtOskyldig
    galleri är nice har jag hört Oskyldig ;)

men damn vilken snygg bild du la upp nu senast!! oerhört vacker, och smakfull! :)
  • thessa
    Fotografen skrev 2013-01-07 19:34:14 följande:
    Damn, you go girl

Kul att du gillade bilden, kan ju inte annat än att säga det samma om din!Tungan ute
    tack, det var roligt att höra :) Kyss
  • thessa
    Putt B skrev 2013-01-08 13:56:26 följande:
    Underbar utsikt.. men varför sista ?
    Tom Araya skrev 2013-01-08 13:59:23 följande:
    Hoppas verkligen inte det är sista thessa....
    Tack för ännu en fin bild på dina fysiska kvalitéer.Flört Soligtack, du är för söt :)
    Mattias39 skrev 2013-01-08 14:01:48 följande:

Ännu en gång bjuds på en fantastiskt snygg,sexig kropp!! Har svårt att ta in hur mycket underbara,fina,snygga tjejer(och killar förstås) det finns här på FL. Tack, thessa...du är verkligen jättefin!!

Men...snälla, låt det inte bli sista...
    LoLs pappa skrev 2013-01-08 14:06:32 följande:

Grå? Här sken det upp iom den bilden Nice!!!!
    vad snälla ni är! tack :)
    nu blev denna gråa dag lite bättre ;) Hjärta

tänkte att de blir sista för jag tycker jag har visat det mesta nu.. har inte så mkt mer att komma med ;)

• thessa
    Mattias39 skrev 2013-01-08 14:20:28 följande:

Jag tror att du har väldigt mycket mer att komma med, dina bilder gör mig glad!! :)
     Solig

vi får väl se då. lite längre fram kanske jag dyker upp igen :)
  • thessa
    Anton Chigurh skrev 2013-01-08 14:27:38 följande:
    Du har alltid mer och komma med, thessa, tro mig. En kvinna, när hon är som vackrast, tål att beses hur många gånger som helst. Och du, thessa, är nåt av det vackraste som Gud har skapat. 

Du har mycket mer och komma med. Väldigt mycket mer..... 

Ha en bra dag du också. Hjärta 
    Anton, anton, anton.....

jag blir bara mer och mer kär i dig..
    Hjärta{#emotions_dlg.flower}
  • thessa
    Anton Chigurh skrev 2013-01-08 14:48:58 följande:
    ...å jag i dig, thessa, du är bara så makalöst underbar. På riktigt.
    underbar är sannerligen rätt ord för dig!
    och det tror jag att det är många i denna tråden som håller med mig om :)

Kyss
  • thessa
    Putt B skrev 2013-01-08 17:02:05 följande:
    Anmälde fegisen till granskning... så förhoppningsvis ska vi slippa skiten...
    fattar inte vad den där har emot dig egentligen. du som är så go! :)
  • thessa
    Putt B skrev 2013-01-08 17:07:44 följande:
    Haha.. visst är jag...

Troligtvis nån fjant som har mindervärdeskomplex av något slag...

Hoppas dumskallen åker ut !
    absolut.. Kyss
  • thessa
    LoLs pappa skrev 2013-01-08 19:12:53 följande:
    Slänger in en ryggbild

Lite sommar skadar ej, och grabben fick vara med oxå  
    väldigt fin bild! nu vill man gärna ha sommar också!!
  • thessa
    niceelinice skrev 2013-01-10 13:27:09 följande:
    Ok, på begäran kommer då mina rumpbilder. Rumpan är det jag atm ogillar mest (förutom brösten då) på min kropp, jag vill att den ska bli fastare, lyftas och blir mer putig. Men jag arbetar på gymmet för att förbättra den. Men, ni får försöka vara snälla. Känns lite jobbigt dehär Skäms

hur kan du INTE vara nöjd med den??
    ni blir jag avundsjuk på din röv..... :P

riktigt snygg kropp har du!
    nästan så att man funderar på att börja träna (bara nästan) det är så vansinnigt tråkigt.... :/
  • thessa
    niceelinice skrev 2013-01-10 20:11:05 följande:

Tack =)
    Jag har helt enkelt aldrig varit nöjd med den....börjar visserligen bli det nu efter att jag la ut bilder här på fl och får så mycket fina komplimanger =)

Ja, det var tråkigt i början oxå, men det blir roligare när man kommer in i det och till slut längtar man efter nästa pass =) Det blir aldrig lättare, man du blir starkare =) Jag har bara tränat intensivt i några månader och hela min kropp är starkare, piggare och jag mår bättre.  
    tycker absolut att du ska vara nöjd!:)

jaa, vi får väl se. jag undrar bara om jag kommer komma in i  det :P
    piggare skulle nog behövas däremot.. så kanske får testa ;)
  • thessa
    niceelinice skrev 2013-01-10 20:42:04 följande:

Ja, det är kanske bara jag som har skev kroppsuppfattning. Har ibland svårt att tro att det är jag på vissa bilder, fast de är alldeles nytagna då jag anser att jag inte ser så bra ut. Brukar visa bilder åt på sambo och säga att en sån mage/rumpa/ben vill jag ha när jag är färdig med träningen och han bara kollar på mig och säger att det har jag ju redan. Men han är ju min sambo så han måste ju vara snäll, det måste ju inte ni Flört
    nej men jag skulle absolut vara nöjd om jag såg ut som du gör!
    fast det är ju lätt att säga så.. många som säger att jag borde vara nöjd men man ser ju alltid en massa som man tycker att även andra borde se (fast jag är ju dock inte så slimmad som du är!)

testade ett pass med de där insanity som du skrev i nått inlägg.
    christ!! jag tror jag avlider....
    men jag ska testa de där i 30 dar och se om jag tycker att jag märker nån skillnad på hur jag mår.
    så får vi se om jag pallar 30 dar med :P men det var ett program på en sida som jag ska se om jag kan följa.
    men är ju riktigt jäkla otränad nu..

nåja, detta hör väl inte till tråden egentligen. sorry!

men jag ska lägga upp en bild sen om 30 dar så får vi se om ni tycker att jag ska fortsätta ;)
  • thessa
    Anton Chigurh skrev 2013-01-10 22:44:51 följande:
    Mmm, fast thessa !!!  Med den kropp du har behöver du inte göra ett jävla dugg, den saken är då fan så klar. Du är otroligt vacker som det är. Bara så du vet.....
    Fina Anton! Du är så bra!
    Men som det är nu så har jag inte tränat en enda minut (förutom idag) efter att jag fick min son för 8 månader sen.
    Jag har visserligen gått ner allt utom 2 kg igen.. Men kroppen mår nog bra av att jag börjar träna lite.
    Jag är helt sanslöst trött hela tiden och jag hoppas att träningen kommer hjälpa :)

Men vi får se. Om 30 dagar kommer det en ny bild och så får vi se vad ni tycker ;)

Men tack fina Anton!
  • thessa
    Fredrik38 skrev 2013-01-15 16:57:29 följande:
    Nytt försök... be gentle....  ;)

riktigt snygg ju!
    hur kan man inte va snäll? :D
  • thessa

shit vad jag har missat mycket!
    588 nya inlägg, som jag tyvärr inte kommer orka gå igenom alla.. men jag klickar runt lite och så får vi se vad jag ser :D

är säker på att ni är snygga allihopa! :)

Svar på tråden Helkroppstråden