• NOEL75

Helkroppstråden

Anonym (lo) skrev 2013-03-25 11:57:18 följande:

Skulle mer beskriva dig som en ättrig terrier som gräver och gräver tills den får det den vill ha Flört. En riktig grythundTungan ute.
    Haha... ja att jag målmedvetet lyckas gräva fram det jag vill ha ligger det nog mycket i. Men jag har nog den lite udda egenskapen att jag lyckats rätt hyfsat med det utan att vara särskilt ettrig faktiskt. Det var väl tur att du fortfarande har lite att lära om mig...

Är inte så bra på hundar men jag skulle nog kategorisera dig som en korsning mellan Collie och en Greyhound...

Var tvungen att kolla upp egenskaperna på Greyhound för att verifiera mina misstankar och de visade sig stämma ganska bra...

Till Greyhoundens karaktäristiska drag hör bl.a.

* en elegant kroppsbyggnad

* ett icke aggressivt sätt

* stor tillgivenhet mot de sina

* stark jaktlust

* att jaga med hjälp av synen istället för luktsinnet

* självständigt tänkande

• NOEL75
    miss emmeline skrev 2013-03-25 12:34:30 följande:
    Försökte ju sätt in en bild här ju, men de funka int från min padda...så nu satt ja in en bild (en påklädd och blyg bild dock) i mitt galleri, ifall nån är nyfiken :) vill man kommentera så kan man ju göra d här i tråden. Förlåt, vet int om d okej att gör såhär :)
    Mmmm jäkligt snygg rumpa i din Avatar Emmeline! Men fotot i ditt Galleri syns inte. Tror det är så kepigt att du måste aktivera att gelleriet skall synas i din profil under inställningar. Nu syns det inte ens att du har ett galleri på din sida.
  • NOEL75
    Anonym skrev 2013-03-25 12:23:33 följande:
    Kan ni inte hålla erat chattande till eran egen medlemstråd istället för att chatta sönder den här tråden? Lägg ut bilder istället. Eller starta en egen tråd och diskutera hundar där.
    Självklart Anon!! Lämnar tråden. Ser fram emot att se dina bilder här också. Lycka till!
  • NOEL75
    miss emmeline skrev 2013-03-25 12:42:02 följande:
    Åtgärdat :)
    Mmm...du måste vara grym på att hålla tiden Emmeline med ett sånt välsvarvat timglas!! Flört
  • NOEL75
    Anonym skrev 2013-03-25 12:46:07 följande:

Jag har redan postat bilder.
    Så bra då vet du hur man gör! Då är det bara att fortsätta med det istället för att sitta där och tjattra... KyssSkål
  • NOEL75
    miss emmeline skrev 2013-03-25 12:52:21 följande:
    Jag skulle ju citera NOEL75 där på förra inlägget men denhär skitpaddan duger ju inte till nånting! :D
    Förstog nästan det Emmeline! Prenumererar gärna på ditt Galleri Kyss
  • NOEL75
    lilletrille skrev 2013-03-28 15:47:07 följande:
    Wow! Nu blev jag en liten smula lesbisk igen..
    Mmm jag älskar att tänka på dig när du är lesbisk Trille! Så hett .. 
  • NOEL75
    lotus1301 skrev 2013-04-01 13:02:30 följande:

Ohh my fuckin god vad sexigt!!!
  • NOEL75

Mmmm vilken bildkavalkad!!! Nu är så sjukt vackra tjejer!!! Kyss

• NOEL75

Det är så man måste hålla sig i något......

Svar på tråden Helkroppstråden