Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-10-15 13:10:31 följande:
    PPP- smisk är inget du ska hota mig med.......... I like it !!

FAN! Okej du får inte smisk om du ger ut den!
    GoodMangoo skrev 2013-10-15 13:18:40 följande:
    PPP- säger detsamma.... FAN ......då lämnar jag inte ut den .

Allt finns ju nu för tiden så under reservation för mindre vetande, men hur bra hade inte ett smiskogram varit just nu? Hade lätt lagt ut en tusing så att någon hade kommit in på jobbet ditt, lagt dig över en bänk och ja, gett dig vad du vill ha!
    GoodMangoo skrev 2013-10-15 13:35:23 följande:
    PPP- helt klart dagens bästa idé!! Hur dags ska jag börja göra mig iordning ??

Fanns redan etablerat så Kl 3 kommer en 2,2 meter lång ryss in, enligt kundtjänst var han skoningslös sen jag la till happyending för båda 1800 extra bara så att du vet, så nu bjuder du till med en bild i eftermiddag när ni är klara!
    Speak up skrev 2013-10-15 13:53:09 följande:
    Jösses..! 

Magstarkt åt mjukisen?
    Speak up skrev 2013-10-15 13:59:01 följande:
    Lite kanske...  Fast det är väl i ens eget huvud det värsta sker. 

Haha kanske är så, men hon är vass i tungan och jag betvivlar inte på att hon är lika hård i ord som handlingt!
    GoodMangoo skrev 2013-10-15 15:14:47 följande:
     Hjäääääääääääälp.............. nååååååååågon !! Det var mer krut i den där ryssen än vad jag anade !!

Haha, 14 min nu är jag besviken! Jag har betalat för en timme och nu ska du ha hjälp dessutom, nej ska du lös är det inte bara ryssen som är skoningslös men kan inte komma förs imorgon em!
    Henkeboj skrev 2013-10-15 15:48:30 följande:
    Hej. Jag har startat en poll och jag vore jätte glad om ni ville vara med och rösta:

poll.pollcode.com/511784 

Varken bakpartiet eller frampartiet var med så ledsen jag är inte till någon hjälp!
    GoodMangoo skrev 2013-10-15 15:46:29 följande:
    13:51 om jag får be...... stollen var tidig... så 2h 25 min börjar kännas ganska lagom. Imorgon em kommer det bara finnas en våt fläck kvar av mangon . 

Haha men då är du mogen iallafall, lovlig frukt!

[quote=71390773][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-10-15 16:50:57 följande:[/quote-nick][/quote]

Nu blev jag nästan lurad av en synvilla, tyckte mig se tusen knappar, jävla tur att det vara något annat skräp för vem hade orkat och haft tid att knäppa upp dem för att komma åt väsentligheterna! Stiligt var det iallafall lagom mycket uppknäppt.

GoodMangoo skrev 2013-10-15 17:11:07 följande:
    PPP- hört talas om paljetter?????..... inte skräp utan prydnad .

Kallat vad du vill men på dig blir aldrig något lika snygg som bara in på kroppen, så betydelselös ting som skymmer sikt blir således skräp oavsett om syftet var att pynta kvinnan likt en julgran!
Svar på tråden Helkroppstråden