• MaryM

Helkroppstråden

Celines Essence skrev 2015-02-26 20:47:45 följande:
    Min egen sexbomb Hjärta
    Nu var det ju fot-tema idag, men jag som sett hela din kropp vet att du gjorde rätt i att trotsa temat TystFlört
    Hahha så Anton har fula fötter? Det finns alltså NÅT negativt med den mannen? :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM
    Pentra skrev 2015-02-26 21:09:31 följande:

Härligt fin! ... /Pentra
    Tack detsamma :)
    Pillare skrev 2015-02-26 21:13:09 följande:
    Jag tror inte jag har nånsin sett dig. Jättefin.
    Jo jag har varit med innan men det var ett bra tag sen. Tror bilderna är kvar i tråden :) Men har du själv lagt ut nån bild egentligen? :)

She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • MaryM
    Svårtattväljanamn skrev 2015-02-26 21:16:52 följande:
    MVG på den! Sjukt fin :)
    Oh, tack. Aldrig fått MVG förut :)
    Quexet skrev 2015-02-26 21:21:09 följande:
    Vacker som vanligt! Solig
    Måste dock säga att tom jag visade min fötter.... Tungan ute Har väldigt svårt att tro att dina skulle vara värre! Kyss
    MaryM skrev 2015-02-26 20:57:49 följande:
    Hoppas det är okej om jag bryter temat. Svårt att ta fina bilder på fötter :)
    Vackert! Solig

Tack detsamma :)
    Pillare skrev 2015-02-26 21:24:21 följande:
    Ja, faktiskt. Många. Men jag tog bort dom förlängesen för att ingen gillade dom.
    Va, näääää... tror jag inte på :)
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-26 21:23:33 följande:

Oookej.. Mitt bidrag till fot torsdagen, och till Borka framförallt!

Underbar bild.

• MaryM
    Anonym (Mamita) skrev 2015-02-26 21:43:01 följande:
    Tack så mycket!

Och förresten kommer du undan med att bryta temat. Men bara för att din bild är så snygg!
    Thanks babe. Är rätt hetero men blir lite sugen av din urringning hihihi.
  • MaryM
    straight arrow skrev 2015-02-26 22:00:08 följande:

Så vackert! Roligt att se dig igen, snygging!

Oooh, smickrande att du minns mig snygging :)
    Celines Essence skrev 2015-02-26 22:00:33 följande:

hmmm....*harkrel*, tja, nja,... Jag menar, alltså...*tänker*...Fin torso har han. Väldigt fin. Så tänkte jag...nog,...typ

Ja, ha ha, true dat :)
    Celines Essence skrev 2015-02-26 22:05:40 följande:

Åh så vacker du är!

Jag tror jag missat dig tidigare faktiskt....Alltså bilder på dig. Känner dig mer från andra trådar

Tack fina du. jag var med för några månader sen, men du var inte så aktiv i tråden just då. sen blev det lite jobbig stämning i denna tråden ett tag, men nu verkar det härligt igen :)
  • MaryM
    Quexet skrev 2015-02-26 22:11:19 följande:

Försökte hitta någon gammal benbild, men det gick sådär... 

Här är det bästa jag kunde åstadkomma i alla fall... 

God natt, puss & kram 

Alltså jag tror inte ett enda ord från din andra tråd. Överviktig och stor rumpa?? Du är ju skitsnygg.
  • MaryM
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2015-02-26 22:33:15 följande:

Hmm,ursäkta men enligt vilka uträkningar då? Om DU skulle ha 10-15 kg övervikt skulle jag alltså lida av fetma

Å jag som äntligen börjat acceptera och ibland till o med tycka om min kurviga kropp...

Du är också väldigt vacker. Inte överviktig alls. Skit i bmi. Jag är 165 cm och väger 68. Tror det är för mycket enligt bmi, men vem bryr sig?
  • MaryM
    Wally skrev 2015-02-27 04:55:22 följande:

Gör om gör rätt..

Bringa idag:)

Mmmmm fin!
  • MaryM

Godmorgon :) nu är jag med på temat :)

• MaryM
    Nymulen skrev 2015-02-27 07:01:39 följande:

God morgon tåden.

Godmorgon! Detta blir nog mitt favorittema :) Fin du är.
    Wally skrev 2015-02-27 07:05:39 följande:
    Wow gillar skarpt!
    Tack detsamma! :)

Svar på tråden Helkroppstråden