Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

NyttNamn skrev 2014-01-30 15:23:02 följande:
    He's sexy and he knows it... *trallar* 

DrömmerTyst
    Sjunger du om den där Brody nu eller Oskyldig?? Kyss
    Anonym (Jane Doe) skrev 2014-01-30 15:25:15 följande:
    Ja, han spelar Nicholas Brody i Homeland och han är mitt mesta och bästa onanigodis.
    Känns som att jag hittat ett gott skäl att kolla på Homeland.... Visste inte att den var så bra att onanera till. Men om inte det funkar för mig så kan jag ju njuta av att se den stackars saten som du då menar att jag ersatt som ditt bästa onanigodis?? Gud vad jag älskar att bli objektifierad...visste inte att det var så skönt!
    Anonym (Legs) skrev 2014-01-30 15:28:33 följande:
    Jag känner mig brädad av en karl, men å andra sidan var det en osedvanligt sexig karl, så det må väl vara hänt. Jag sitter och stirrar på dina ljumskar. Jag vet vad jag skulle vilja ha där. Drömmer
    Brädad?? Det brukar inte ingå i min repertoar, har mycket annat skönt som jag hellre hade gjort för dig goding...och jag vet också vad jag skulle vilja ha på mina ljumskar....

• LostInTranslation
    NyttNamn skrev 2014-01-31 11:17:40 följande:
    Skål

Bild på det... Tack på förhand! Tungan ute
    Det finns saker som inte passar in i den här tråden....Får nöja dig med det här....

• LostInTranslation
    Dress skrev 2014-01-31 11:56:02 följande:
    Ett litet bidrag till fredagsstämningen i tråden :)
    Dressed for sucess!! Snyggo!
    BadBob skrev 2014-01-31 11:59:35 följande:

Vart kan man se innehållet?
    Vilket innehåll är det du syftar på Bobbsan?
    pillan3 skrev 2014-01-31 12:00:51 följande:

Gösta!!!! Jag väntar här på mina bara knän DrömmerKyss
    Kärt barn har många namn, men det var nog första gången någon kallat mig för Gösta!! Vart fick du det ifrån Pilla??
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-01-31 12:41:29 följande:
    Det är inte min "nya stil" utan mer det att du inte har gjort dig förtjänt av den förrän nu FlörtKyss.
    Vad? Jag har väl gjort alla möjliga sköna grejer för dig även tidigare snyggo? Får väl vara nöjd med att ha nått över på plussidan efter allt slit i alla fall. Vissa tillfredställer man tydligen inte med vänster handen hur som helst..... Oskyldig

• LostInTranslation
    BadBob skrev 2014-01-31 15:00:01 följande:

Innehållet i kalsongen va det jag va sugen på
    Aj aj aj Bob... Du vet ju att den är reserverad av tjejerna redan...Du får prova med någon av hingstarna...
  • LostInTranslation
    vonKatt skrev 2014-01-31 15:55:10 följande:

Semeeeeester! Här kommer Spanien-Katten!
    Bikinin passar iaf! Kyss

Mmm snyggt Katten!! Men är det inte lite kallt i Spanien nu?? Du iofs säkert ännu finare med lite gåshud i bikinin.... Oskyldig
  • LostInTranslation
    vonKatt skrev 2014-01-31 16:02:19 följande:

Kallt i förhållande till vad? Din senaste destination eller den jag sitter på nu? Hoppas för allt vad jag är värd att det är lite varmare än -3 i Spanien just nu...
    Varmare än här såklart men avsevärt kallare än min senaste destination. Barcelona är runt 15 nu...skönt men lite kallt för bikini kanske. Du kanske skall längre söderut.Kyss
  • LostInTranslation
    vonKatt skrev 2014-01-31 16:06:33 följande:

Yes... snarare nån sån där kanarie-holme Cool
    Låter bra det!! Då hoppas jag vi får se bilder på solkatt nästa vecka då
  • LostInTranslation
    vonKatt skrev 2014-01-31 16:15:35 följande:

OM! du kommer få....
    Låter mycket lovande stumpan !! Glöm inte att dokumentera nattlivet Oskyldig
    pillan3 skrev 2014-01-31 16:21:09 följande:

Tyvärr är inte du Gösta utan Gösta är min Gösta och den Gösta är min......
    men ja, kärt barn har många namn
    Va!? Menar du att du inte är min?? Herregud, nu håller min världsbild på att rasa ihop...Flört Lycka till med GöstaKyss
  • LostInTranslation
    irongarden skrev 2014-01-31 16:50:40 följande:

FREEEEEEDAG!!!
    Mmmm Sweet!!! 
  • LostInTranslation
    Mysigast skrev 2014-01-31 16:58:43 följande:
    Lost in Translation är en av mina absoluta favoritfilmer! Älskar den! :)
    Japp, instämmer. Den är jäkligt skön
Svar på tråden Helkroppstråden