Helkroppstråden
Svårt att komma upp ur sängen idag...
Svårt att komma upp ur sängen idag...
Ligga ensam är skittrist... Att ligga däremot... Me like alot!!
Ibland är det ju bara så att lusten för sällskap å vuxentid är större än lusten att kliva upp å åka till jobbet även om jag älskar mitt jobb...
Ligga ensam är skittrist... Att ligga däremot... Me like alot!!
Ibland är det ju bara så att lusten för sällskap å vuxentid är större än lusten att kliva upp å åka till jobbet även om jag älskar mitt jobb...
Jag gillar svart/vitt gör du?
Att det kan vara så skönt med varmt vatten över kroppen... Dessutom saknar jag mina bubbelbad så jag tvålar ofta in mig massor för att få lite samma effekt i duschen... Gillar du att duscha varmt? Jag äääälskar att nästan bränna mig i duschen...
Inte alls lust att vara naken idag...
Nu ska iaf jag göra mig klar för dagens alla små å stora göromål... Vad som händer jo jag har en plan men det ätningen säkert alls att det blir så...
Sovmorgon!! Vet inte när det hände sist.. Skulle ut å sprungit men vaknade av att världen var täckt med ett laget vitt fluff... Ändrade planer... Å sängen var varm å skön en stund... Så idag ska vi mig bygga en snögubbe i ha snöbollskrig...
Någon efterfrågade min egen favoritbild... Det är svårt men den här gillar jag för jag minns att jag mådde så bra för första gången på riktigt länge när jag tog bilden...
Det har varit en lång dag. Jag sitter på tåget men är inte hemma än på ett tag.. Längtar hit just nu...
Nämen sötis!
The one and only! //Kexet
Da skal jeg slappe av, å nyte resten av søndagskvelden...
( og huske å legge ved bildet..)
Ännu en helg som är slut! Men ser fram emot en ny bra vecka som kommer innehålla många trevliga och roliga saker. Fast jag längtar ändå lite till nästa helg redan...
Dagens härliga träningspass klart.., mjölksyra så det sprutade i benen men gud då skönt när det är klart.. Får se om jag kan gå imorgon..
försöker hitta nya vinklar...går sådär!