Helkroppstråden
Medelålders man hör jag.
* 1A: "Du skall icke tro du är något."
Medelålders man hör jag.
* 1A: "Du skall icke tro du är något."
Lillen har blivit stor
[quote=78498124][quote-nick]Seximami85 skrev 2018-02-24 11:54:38 följande:[/quote-nick][/quote]
Är det du Buffy?
Ähh lite babyhull gör inget, du såg bra ut :)
TackTackTack Brösten ville inte vara med på bild den här gångenTackTack
Tur det kommer in någon som lyser upp!
Ja, härligt att du kommer in och lyser upp :)
Kan väl inte rå för att jag är sådan inspirationskälla. Har du fortfarande inte skrivit till Loverboy alltså??
Tror du har för höga krav på folk här inne. Skriv nu till Loverboy att du gillade bilden, att det pirrade till i trosan av att se det kala rummet hos Mv.
Men det är fler än mig du har tillskrivit även om jag kan förstå din fascination för mig. Där har du fel, har vänt mig till både tomtarna som sällan ser kvinnohud men också de så begåvade pjäserna som själva postat bilder. Där var jag så måttligt populär att allt från kapten till muskelnutte-kk fick rycka in till försvar av blondie. Du har även fel i att jag är en naturlig del av tråden, jag är en lite parentes om ens det. Frågan är varför jag skulle förakta den när den skänker mig skratt.
Undrar om det ska tolkas som tecken på allmänt ohyfs eller schizofreni, med tanke på att du väljer att själv besvara frågan ställd till Vildstige1 beroende på om du är densamma. Antar det sistnämnda.