• smeden75

Helkroppstråden

[quote=78071393][quote-nick]Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-04 21:02:24 följande:[/quote-nick][/quote]

Man skulle ju vilja kupa haden om dem ;)

• smeden75
    Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-04 21:35:38 följande:

Man skulle ju vilja kupa haden om dem ;)

Hehe jasså du :p[/quote]

Ha ha det vet du =)
  • smeden75
    Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-04 21:44:36 följande:

Ha ha det vet du =)

Haha :D hur är det med dig då?[/quote]

Det är fin fint.. Väldigt trött bara.. Själv då =)
  • smeden75
    Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-04 21:44:36 följande:

Ha ha det vet du =)

Haha :D hur är det med dig då?[/quote]

Trött men *** ha ha
  • smeden75
    Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-04 21:49:42 följande:

Det är fin fint.. Väldigt trött bara.. Själv då =)

Samma här. Körde slut mig på gymmet idag så tröttheten börjar slå till nu. Men skönt trött liksom :)[/quote]

Skönt med ett grymt pass ju.. Asså din stjärt... Blir ju bara mer och mer frustrerad här ha ha.. Du vill inte ha sällis bakom dig (vet du är upptagen) men man måste ju försöka ha ha
  • smeden75
    Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-04 22:00:45 följande:

Skönt med ett grymt pass ju.. Asså din stjärt... Blir ju bara mer och mer frustrerad här ha ha.. Du vill inte ha sällis bakom dig (vet du är upptagen) men man måste ju försöka ha ha

Haha ja försöka kan man alltid :D[/quote]

Ja precis=) Fan man blir ju ställd när man inte kan använda emojis ju.. Måste ta mig till gymmet jag med nån dag.. Måste bara börja jobba lite mindre först så man hinner
  • smeden75
    Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-04 22:17:44 följande:

Ja precis=) Fan man blir ju ställd när man inte kan använda emojis ju.. Måste ta mig till gymmet jag med nån dag.. Måste bara börja jobba lite mindre först så man hinner

Ja. Jag använder telefonen och ibland visas kommentarerna konstigt här. Man ser typ ingenting så man måste sträckläsa ibland. Ja gymmet är bra skit :)[/quote]

Använder åxå mobben.. Blir skummt som fasen ibland ju.. De verkar inte lägga så mycket krut på Mobil versionen här på fl tyvärr.. Du säg till om du ångrar dig angående pm.. Känns som om vi tar upp hela tråden ha ha.. Fast jag vet ju att du vill va Anonym.. =)
  • smeden75
    Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-04 22:25:12 följande:

Använder åxå mobben.. Blir skummt som fasen ibland ju.. De verkar inte lägga så mycket krut på Mobil versionen här på fl tyvärr.. Du säg till om du ångrar dig angående pm.. Känns som om vi tar upp hela tråden ha ha.. Fast jag vet ju att du vill va Anonym.. =)

Ja vi tar för mkt plats här haha[/quote]

Ha ha.. Ja men vi har det ju bara trevligt =)
  • smeden75
    Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-04 22:28:33 följande:

Ha ha.. Ja men vi har det ju bara trevligt =)

:D :D[/quote]

Nu ska det "sovas" här.. Sov så gott sen =)
  • smeden75
    Anonym ((Elsa)) skrev 2017-10-05 08:18:39 följande:

God morgon och trevlig torsdag på er :)

Godmorgon fröken.. Sovit gott =)
Svar på tråden Helkroppstråden