• Zack

Helkroppstråden

God Jul HKT.
    Snart dags att svida om till tomtekostymen ;)

• Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-12-24 11:46:44 följande:

God jul på er  

God Jul till dig också Pillan. Riktig fina bilder du pyntar HKT med idag. Får man skriva upp dig på önskelistan? ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-12-25 12:23:23 följande:
    Självklart  
    Har en stark känsla av att den önskelistan kom in alldeles för sent, för att Tomten skulle hinna uppfylla den  
    "Julen varar väl till påska", brukar man ju sjunga, så några önskemål borde ju fortfarande kunna uppfyllas ;)

Hoppas du har en riktigt härlig julledighet.
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2015-12-25 17:09:52 följande:
    Hahaha...fast dopparedagen har ju redan varit, så frågan är om vi ska skita i traditionerna och köra dopp i grytan på påsken istället  

Efter att ha varit ledig 3 dagar under 4 veckors jobb, så njuter jag till max av de få lediga dagarna nu :) 
    Hoppas du har det bra och haft en bra jul med mycket kul ;)
    Ha ha, ja jag hade gärna haft "dopparedag" med dig alla dagar i veckan ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2016-01-04 21:24:10 följande:

Gott nytt år fina Pillan med det vackra hårsvallet och den där underbara rumpan som jag inte kan få nog av ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2016-01-06 22:24:55 följande:

Tack alla för kommentarerna :) bjuder på en liten reprisare ;)

Ja den här bilden glömmer jag inte i första taget, men jag har inget emot att få den på näthinnan som det sista innan jag går i säng......och för övrigt så är jag förvisso en tålmodig man, men inte ska den där stackars rumpan behöva vänta ett år till på mig ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2016-01-06 23:44:04 följande:
    jag skulle också vilja ha en bild på näthinnan innan jag somnar :) ;)
    Ett stort plus till ditt tålamod :D då jag kan hitta på små bus då och då...eller ganska ofta, faktiskt ;) 
    Kanske inte ett år, men det måste ju bli nått som du kan klämma och känna på  ;) och den som väntar på nå gott...;) 
    Busa på du bara, och visst väntar jag gärna på något gott som tydligen kan bli ännu godare om jag förstår dig rätt ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2016-02-12 22:32:52 följande:
    Va gullig du är Kyss 
    Alla ni otroligt snygga fixar det ju galant utan mig
    Jag är ju egentligen kameraskygg, så varje dag skulle bara ångest  

Stora frågan just nu är; vart håller zacken hus????! 
    Du står bakom kulissen och jag sitter i publiken, och tillsammans ser vi den samma föreställning.....som du absolut borde vara en del av igen ;)
  • Zack
    Anonym (pillllan) skrev 2016-02-13 13:50:07 följande:
    Mannen. Myten. Legenden sååååå fin såååå Blev så sugen på att krypa ner där och lägga huvudet på armen och gnosa in näsan! 

har han varit utomlands...har han alltid märkes kalsonger...undra hur han doftar...undra om han gillar att bli insmord i chokladsås...undra vart han bor...undra om han är romantisk...han är nog ganska lång...villen färg har han på ögonen...är han vild eller tam...undra hur hans hem ser ut...han kan nog starta en tvättmaskin...
    En helt vanlig dag i pillans tankar!
    Ha ha, det var väldigt många funderingar som du går runt med. Om du har en sådan där "Mina vänner" bok så ska jag ge dig svaren på allt du vill veta och lite till, men jag kan redan nu avslöja att jag behärskar alla tvättmaskinens funktioner och jag har aldrig provat på att smörjas in i chokladsås, men någon gång ska väl kanske vara den första...i rätt sällskap ;)
Svar på tråden Helkroppstråden