• CatMan

Helkroppstråden

Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-03 15:15:33 följande:

Kattpappan: Du är bara för snäll! Själv kämpar jag med att bli lika smal o lång som som alla vackra tjejerna här. Lite svårt kanske..

Jag vet hur det känns.

Men..skillnaden mellan oss är att Du Är vacker och sexig. Om jag var singel så....
  • Anonym (Mammatill 7)

Kattpappan: Du är bara för go! Du ska veta att jag tycker att du ser jättefin ut men det vet du redan ....

• Borka
    nysnö skrev 2015-12-03 17:56:36 följande:

Idag är en boob-day! :*

Boobs alltså? ;)

Borka rövar bort dina fötter
  • Neol

Snyggt nysnö!! Det är nästan så jag börjar gilla vintern här...
    Ordförande i seniorklubben
  • Underhill

Haglar stort idag ser jag
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Oj!)

Ska man kolla ordet "komplex" eller ordet "idiot" i SAOL - nää- kollar "nättroll" istället ...

• Anonym (Oj!)

Du kanske skulle skära ner på tabletterna och lämna hyggligt folk ifred.
    Kanske skulle min kompis Bubba komma över och lära dig lite om manlig njutning?
    Är du fastspänd på mage med en flaska spraygrädde i södra entrèn så kommer du att ge efter - jag lovar...

• TheFourthHorseman
    kattpappan skrev 2015-12-03 15:25:40 följande:

Jag vet hur det känns.

Men..skillnaden mellan oss är att Du Är vacker och sexig. Om jag var singel så....

Håller med Mammatill7 det är definitivt inget fel på din kropp. Men jag vet hur det är när man är lite "bufflig" om man får säga så? :)

Skulle behöva trimma en hel del själv.
  • TheFourthHorseman
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-03 15:15:28 följande:

Kattpappan: Du är bara för snäll! Själv kämpar jag med att bli lika smal o lång som som alla vackra tjejerna här. Lite svårt kanske..

Tycker inte du ska ändra något. Du är du och just därför är du speciell och väldigt snygg på ditt sätt. I mitt tycke jäkligt snygg.