• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Mammatill 7)

Jag tänker inte sitta här o förklara mig.

Mina barn är prio ett för mig !

Vad jag sedan gör på min "fritid" är väl upp till mig!

• CatMan
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2015-12-06 16:06:11 följande:

Solig {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (Quexet)

Helt klart! Jag menade det inte så, förlåt! {#emotions_dlg.flower}

Mina barn är små monster just nu... Det var bara det jag försökte få fram men jag såg nu att det såg lite illa ut. Obestämd
  • Anonym (Quexet)
    Borka skrev 2015-12-06 16:00:57 följande:
    Mmm fina fötter :)
    Kyss
  • Anonym (Jane Doe)

Det är det absolut, jag var bara imponerad av hur mycket fritid du lyckas få till. 
  • Fröken Maria

Få var det dags för det årliga julbordet... Så klar måste jag ha lite julkänslan, lite tomtenissa ska man väl vara?! Eller bad säger ni?

• thofa1
    Fröken Maria skrev 2015-12-06 16:31:51 följande:

Få var det dags för det årliga julbordet... Så klar måste jag ha lite julkänslan, lite tomtenissa ska man väl vara?! Eller bad säger ni?

Går du klädd så gör du success
  • Anonym (Ojojojwow)
    nysnö skrev 2015-12-06 14:31:46 följande:

Hur är det med alla i stormen? :)

Skulle gärna vilja se mer ????
  • TheFourthHorseman

Definitivt. Stå på dig gumman. :*
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2015-12-06 15:48:13 följande:

Tack snälla du, det är bara att komma över! Haha, ja nog kom vi upp alltid, han ett par timmar före mig dock! 

Vi har samma problem som Jane Doe att våra barn har lite konstiga krav, så som mat, rena kläder o ett städat hem... Konstiga ungar! 

Mjo de e konstiga :p snätet av gubben o gå upp o fixa sånt :) bara han hade vett att komma o lägga sig hos dej igen :)