• Underhill

Helkroppstråden

[quote=81423952][quote-nick]Anonym (Blyg Kvinna) skrev 2021-10-09 15:35:02 följande:[/quote-nick][/quote] Härlig vy. Men inte behöver hon va så blyg ;)

• Underhill
    Anonym (mulligulli) skrev 2021-10-09 00:45:38 följande:
    Gissa hur gammal jag är :p

Så hur många jordsnurr har det hunnit bli för henne :)
  • Underhill
    Anonym (mulligulli) skrev 2021-10-10 17:17:30 följande:
    Tack för alla fina ord och roliga gissningar! Inte en enda som hade rätt tyvärr men det är nog svårt att bara utgå från en bild som flera nämnde. Rätt svar är: 21 år gammal, eller ung om man vill ;)

O somliga som trodde jag va snäll o ute efter mer än en gissning ;) hur som. Tjusig vy!
  • Underhill
    Anonym (Blyg Kvinna) skrev 2021-10-11 12:22:28 följande:
    Tack för alla era fina kommentarer. De stärkte ett dåligt självförtroende. Fler bilder kommer i framtiden :)

Fler trivsamma vyer hade ju varit läckert att vila ögonen på :)
  • Underhill
    Anonym (Blyg Kvinna) skrev 2021-10-11 14:35:21 följande:
    Egentligen är alla vackra, iallafall för någon. Min usla självförtroende grundar sig komiskt nog i mina alldeles för stora bröst.

För stora som i mindre praktiskt eller som i för just för hur de ser ut i sin helhet på dig. Av vyn att döma ser det ut att passa års där de är hur som, sen är man ju ofta alltför självkritisk med hur man är och blev skapt. Upp med hakan kvinna!
  • Underhill
    Anonym (Newton) skrev 2021-10-11 21:02:00 följande:
    Den här tråden är verkligen ett bevis på gravitationens oerhört starka kraft. Har aldrig sett så många hängiga tuttar i mitt liv. Mina är toppiga och fina och det är jag stolt över! 

Låter ju toppen att du är nöjd.
  • Underhill
    Anonym (Blyg Kvinna) skrev 2021-10-16 15:54:25 följande:
    Önskar er en riktigt härlig helg!

Det samma! Läckra boobisar:)
  • Underhill
    Anonym (mulligulli) skrev 2021-10-10 17:17:30 följande:
    Tack för alla fina ord och roliga gissningar! Inte en enda som hade rätt tyvärr men det är nog svårt att bara utgå från en bild som flera nämnde. Rätt svar är: 21 år gammal, eller ung om man vill ;)

Ung får det ändå bli va ;)
  • Underhill
    Anonym (Blyg Kvinna) skrev 2021-10-16 15:54:25 följande:
    Önskar er en riktigt härlig helg!

Hur va din helg?
  • Underhill
    Anonym (Blyg Kvinna) skrev 2021-10-19 08:51:38 följande:
    Jag jobbade faktiskt hela helgen, så fick inte mycket chans att njuta av den. Är ledig idag istället :)

Hoppas du fick en trevligare helg?
    Jaha, ja då får du njuta idag ist då ju :) Jovars...vart en lugn o skön helg. Så, jobbar lite olika skift då?
Svar på tråden Helkroppstråden