• Borka

Helkroppstråden

Fröken Maria skrev 2015-12-19 21:59:39 följande:

God kväll har ni det bra där ute så här en lördags kväll?

Ganska ;)

Borka rövar bort dina fötter
  • Fröken Maria

Men gud vilken sexig rygg... Blir bara ännu mer frustrerad här borta i den här delen av landet... Tror bestämt att den här lilla fröken får lägga lite fokus på lat-muskulaturen de kommande veckorna. En sån där rygg är ju så snygg... Förresten varför bara ganska bra kväll?

Borka skrev 2015-12-19 22:01:17 följande:

Ganska ;)

• Fröken Maria

Tack!! Jag har galet mycket att göra just nu jobbar dubbelt för att hinna färdigt med alla mina föreläsningar å workshops inför nya året så att jag kan hålla jul med mina söner .....inte helt lätt att balansera ett liv som ensamstående å ett hektiskt arbetsliv å rikt socialt liv dessutom...

Anonym (Ante) skrev 2015-12-19 22:01:32 följande:

Vi har saknat dig Maria

• Borka
    Fröken Maria skrev 2015-12-19 22:11:43 följande:

Men gud vilken sexig rygg... Blir bara ännu mer frustrerad här borta i den här delen av landet... Tror bestämt att den här lilla fröken får lägga lite fokus på lat-muskulaturen de kommande veckorna. En sån där rygg är ju så snygg... Förresten varför bara ganska bra kväll?

Lat-muskler?

Nja... känns bara så.
    Borka rövar bort dina fötter
  • Anonym (Ante)

Jag förstår Maria sitter i nästan samma sits som du massa jobb innan jul & nyår som måste vara klart. Sen kommer mina valpar till jul känns som att dygnet har för få timmar..

• Mattias39
    lilletrille skrev 2015-12-19 12:22:50 följande:
    ??????

Ah..... Ursäkta... Frågetecknen skulle självklart inte vara är.... Min mobil som spökade och gjorde om smajlisarna till frågetecken.... Ursäkta
  • Clownensleende
    Anonym (NT) skrev 2015-12-19 12:37:48 följande:
    Tack! Mörker är ju mysigt, men utan el blir det svårt att leva! Tur det löste sig Solig
    AssarZ skrev 2015-12-19 03:19:46 följande:
    Vilka härliga bröst! Sitter verkligen "på plats" där dom skall ???? Snyggt!
    Antar du menar mina? Isåfall säger jag tack! Det är ju det bästa med små tuttisar, dom sitter alltid där dom ska GladHehe Flört
    straight arrow skrev 2015-12-19 06:45:53 följande:
    Underbar bild! Det var ett mycket bra sätt att fira på smile2.gif
    Eller hur! Skål Haha, kul att det gillades FlörtTack Hjärta
    Pp83 skrev 2015-12-19 07:28:46 följande:
    Läckra du.
    Tack snälla GladTack! Kanske är norrlännings-blodet i mig Drömmer

Ni får en gammal repris också för att jag känner mig extra snäll idag Solig Är det att julen nalkas månntro? Bästa tiden på året! HjärtaTomte

Plastbröst?
  • Öland

Vilka goa former :)

virrisen skrev 2015-12-19 23:47:19 följande:

Ja då är det natti natti igen :) Sweet dreams alla finingar!