Helkroppstråden
God kväll har ni det bra där ute så här en lördags kväll?

Ganska ;)
God kväll har ni det bra där ute så här en lördags kväll?
Vi har saknat dig Maria
Men gud vilken sexig rygg... Blir bara ännu mer frustrerad här borta i den här delen av landet... Tror bestämt att den här lilla fröken får lägga lite fokus på lat-muskulaturen de kommande veckorna. En sån där rygg är ju så snygg... Förresten varför bara ganska bra kväll?
Ganska ;)
Tack!! Jag har galet mycket att göra just nu jobbar dubbelt för att hinna färdigt med alla mina föreläsningar å workshops inför nya året så att jag kan hålla jul med mina söner .....inte helt lätt att balansera ett liv som ensamstående å ett hektiskt arbetsliv å rikt socialt liv dessutom...
Vi har saknat dig Maria
Men gud vilken sexig rygg... Blir bara ännu mer frustrerad här borta i den här delen av landet... Tror bestämt att den här lilla fröken får lägga lite fokus på lat-muskulaturen de kommande veckorna. En sån där rygg är ju så snygg... Förresten varför bara ganska bra kväll?
Jag förstår Maria sitter i nästan samma sits som du massa jobb innan jul & nyår som måste vara klart. Sen kommer mina valpar till jul känns som att dygnet har för få timmar..
Ja då är det natti natti igen :) Sweet dreams alla finingar!
Vilka goa former :)
Ja då är det natti natti igen :) Sweet dreams alla finingar!