• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Bara jag !)
    Clownensleende skrev 2015-12-27 14:01:56 följande:

Samma gamla vanliga ursäkt. Det finns alltid tid över att träna.

Var de allt du kunde komma med ? Vissa mig en bild på dig och inte en bild hämtat från nätet. Tror allt att du inte har nog super tränad kropp men jag är i alla fall nöjd efter 3 ungar.
  • Clownensleende
    Anonym (Bara jag !) skrev 2015-12-27 14:30:21 följande:
    Var de allt du kunde komma med ? Vissa mig en bild på dig och inte en bild hämtat från nätet. Tror allt att du inte har nog super tränad kropp men jag är i alla fall nöjd efter 3 ungar.
    Jag har tillräckligt vältränad kropp för att du ska gå ner på knäna och be om mer..
  • Noname00
    justme79 skrev 2015-12-27 12:33:45 följande:
    Va?! Ne det har absolut inte gått fram! ;)
    Pp83 skrev 2015-12-26 23:05:29 följande:

Vad är det för tatuering du har vid troskanten?

Den är bara för speciellt utvalda! ;)Känt så väldigt länge nu...
    blixtmannen skrev 2015-12-27 00:14:51 följande:

Uschdå det är ju jobbigt. Skulle gärna hjälpa dej, men kan tyvär inte. Du får ta saken i egna händer och masera din mysiga mus. Puss på dej

Jo då det gör jag absolut men är ju såååå mycket skönare och roligare ihop med någon annan! :)Tyvärr inte. Men det är ju lätt ordnar!
    Du ser bra ut du behöver nog aldrig gå sexlös :)
  • Anonym (Bara jag !)

Du för gärna tro de om det får dig att må bättre. De är de sista jag skriver till dig. Du är inte värd min tid. Over and out.

Clownensleende skrev 2015-12-27 14:43:20 följande:

Jag har tillräckligt vältränad kropp för att du ska gå ner på knäna och be om mer..

• Anonym (Anna)
    Clownensleende skrev 2015-12-27 14:01:56 följande:

Samma gamla vanliga ursäkt. Det finns alltid tid över att träna.

Frågan är: Är det hennes barn överhuvudtaget? Vet du det? Du vet väl att reklambyråer tar in människor som inte är släkt överhuvudtaget?
  • Clownensleende
    Anonym (Anna) skrev 2015-12-27 23:06:36 följande:

Frågan är: Är det hennes barn överhuvudtaget? Vet du det? Du vet väl att reklambyråer tar in människor som inte är släkt överhuvudtaget?

Japp det är hennes barn. Hon finns på Facebook om du är nyfiken.
  • Gammal_jazz
    Anonym (Bara jag !) skrev 2015-12-25 14:27:09 följande:

De ligger i betraktarens ögons. Men om du är så vältränad var god och lägg upp en bild så vi får se och bedöma själva.

Jag hade gärna velat träna men tyvärr så funkar de inte just nu när barnen är små och jag jobbar 100% och studerar. Men är ändå rätt så nöjd med min kropp efter 3 ungar men visst hade jag velat ha en mer tränad kropp och speciellt magen. Därför bjuder jag dig på den här bilden på mig men väntar dock på en bild från dig :)

Åh så vackra ben, de lilla jag mer ser av dej är också fint;)
  • Neol

Det var ju vansinnigt lugnt här idag måste jag säga! Är alla ni syndiga varelser där ute helt upptagna med att knåpa över eventuella nyårslöften eller vad pysslar alla med?

Ordförande i seniorklubben
  • Nyfikne
    justme79 skrev 2015-12-26 22:41:10 följande:

Mmmm måste erkänna att jag börjar bli lite kåt! Vissa dagar saknar man en partner mer än andra...

vilka dagar är det exakt?
    öppnar min kalender :)
  • Anonym (pillllan)
    Neol skrev 2015-12-28 15:54:37 följande:
    Det var ju vansinnigt lugnt här idag måste jag säga! Är alla ni syndiga varelser där ute helt upptagna med att knåpa över eventuella nyårslöften eller vad pysslar alla med?
    Jag pysslar me att titta på dig fortsätt så losten