• Pinkie Pie

Helkroppstråden

RH skåne skrev 2016-01-06 18:09:07 följande:
    Wow din rumpa är ju hur go och fin som helst Tungan ute Sååå nice...
    tack snälla du! dock är den här rumpan inte mycket för att basta....blir lite väl hett dåFlört
    killen skrev 2016-01-06 18:16:58 följande:
    Du o kexet har lika fina rumpor :)
    tack, det tar jag verkligen som en stor komplimang!
    Movit skrev 2016-01-06 18:18:19 följande:
    Säger bara

www.youtube.com/watch?v=NzO-xdtHknc

du är rolig du käre Movit!Solig

• Påven Johanna
    Pinkie Pie skrev 2016-01-06 18:06:51 följande:
    hahaha bara för att du har ett så fint anonymnt nick så bjuder jag på lite rumpa. Hävdar dock fortfarande att kexet har så nära den perfekta rumpan man kan komma!Glad

Det hade inte gått att avgöra ens på ett målfoto vem av er som har den mest perfekta rumpan. 
  • Quexxet
    Pinkie Pie skrev 2016-01-06 17:42:00 följande:
    vi är minst två i alla fall!!! ledighet i all ära men det är skönt med vardag och rutiner också!

jag skulle för övrigt kunna döda för att ha en lika snygg rumpa som du!
    Haha, trot eller ej men jag är spyless på röda dagar o inte ha någon koll på vilken veckodag det är!
    hahaha bara för att du har ett så fint anonymnt nick så bjuder jag på lite rumpa. Hävdar dock fortfarande att kexet har så nära den perfekta rumpan man kan komma!Glad

killen skrev 2016-01-06 18:16:58 följande:
    Du o kexet har lika fina rumpor :)
    Påven Johanna skrev 2016-01-06 18:26:18 följande:
    Det hade inte gått att avgöra ens på ett målfoto vem av er som har den mest perfekta rumpan. 

Vilka komplimanger ni öser ur er! Solig Att änns bli jämförd med otroligt heta Pinkie, bara det ser jag som en fantastisk komplimang! Kyss

• Anonym (Stallion)

hahaha bara för att du har ett så fint anonymnt nick så bjuder jag på lite rumpa. Hävdar dock fortfarande att kexet har så nära den perfekta rumpan man kan komma!

Aaoouuuuu.... Det är farligt att sitta och köra på E20 i 110, kolla på en såå utroligt vacker tjej som du är.... Dessutom med en ribba så det låter. Thnks baby! Love the looks puss i ljumsken
  • RH skåne

Då får du undvika att din fina o söta rumpa hamnar i en bastu... Fast tur att de kan bli hett även utan bastu juFlört
  • Pinkie Pie
    Anonym (Stallion) skrev 2016-01-06 18:33:47 följande:
    Aaoouuuuu.... Det är farligt att sitta och köra på E20 i 110, kolla på en såå utroligt vacker tjej som du är.... Dessutom med en ribba så det låter. Thnks baby! Love the looks puss i ljumsken
    haha ojojojoj håll i ratten, ögonen på vägen!
    och tack för dina fina ord
  • RH skåne
    justme79 skrev 2016-01-06 15:51:08 följande:
    Äntligen tillbaka på gymmet!!
    Verkligen en härlig och go träningsbild, så fin och sexigFlört Kul på gymmet Glad
  • Movit
    Pinkie Pie skrev 2016-01-06 18:25:10 följande:

du är rolig du käre Movit!Solig

Ibland så glimmar det till Flört