• Smastor

Helkroppstråden

justme79 skrev 2016-01-07 20:47:26 följande:

Men du vilket fint och sensuellt kort! Blir ju också sugen på en korsett...

Jag har en över... Komsi så snörar vi åt den så du blir lika söt som smurf hahaha
  • Quexxet
    Flisan68 skrev 2016-01-07 20:03:45 följande:
    Stilrent och mycket vackert
    Tack trivs riktigt bra i den också! Glad
    Anonym (Stallion) skrev 2016-01-07 20:06:17 följande:
    Och ungefär... Därrr fick jag hjärtstille STÅND mycket myecker vackert...
    Det hoppas jag inte... STÅND okej men jag vill ju inte skapa några medicinska problem för någon! Tungan ute
    Fröken Maria skrev 2016-01-07 20:21:27 följande:
    Ja men herregud! Du är ju grymt sexig!! Jag förstår att grabbarna gillar dina bilder... Tror faktiskt jag kan säga att du förgyller allas vår vardag med bilder som denna!!
    Tack underbart vackra du! Måste säga det samma, men du bjuder på mer än bilder, du har en grym personlighet o skriver som få. Solig
    blixtmannen skrev 2016-01-07 20:27:48 följande:
    Shit va snyggt. Väldigt sensuellt
    Vad bra för den var grymt skön också. Glad
    Anonym (Fantasier.) skrev 2016-01-07 20:30:04 följande:
    Å så vackert. 
    Tack så mycket! Solig
    justme79 skrev 2016-01-07 20:47:26 följande:
    Men du vilket fint och sensuellt kort! Blir ju också sugen på en korsett...
    Tack vackra, jag tror du skulle passa hur bra som helst i en korsett, fast när jag tänker efter så skulle du vara sjukt snygg i en sopsäck sooo wtf... Flört
    Pp83 skrev 2016-01-07 20:56:53 följande:

Så snygg på dig, mycket vacker Quexet

Tack så mycket snälla du! Solig
    Gastkramaren skrev 2016-01-07 21:00:04 följande:
    Ser mycket passande ut. Drömmer
    Tack, känns bra att höra från en ung vacker karl! Kyss
    Gastkramaren skrev 2016-01-07 21:02:00 följande:

God kväll på er, jag bjuder på ett (litet) leende som kanske värmer lite i minusgraderna. 
    Jo men det var "leendet" som värmde mig ikväll.... Flört

• justme79
    Smastor skrev 2016-01-07 21:00:18 följande:

Jag har en över... Komsi så snörar vi åt den så du blir lika söt som smurf hahaha

Oj vilket erbjudande! :) Kan man ju inte tacka nej till! ;) Fast jag kan tänka mig att det kommer vara roligare efter att jag tagit av mig den!
  • Anonym (pillllan)
    Zack skrev 2016-01-07 11:29:45 följande:
    Busa på du bara, och visst väntar jag gärna på något gott som tydligen kan bli ännu godare om jag förstår dig rätt ;)
    Du ska nog inte ha så jättehöga förväntningar ;) hahah
  • Gastkramaren
    Quexxet skrev 2016-01-07 23:18:55 följande:

;Tack, känns bra att höra från en ung vacker karl! Jo men det var "leendet" som värmde mig ikväll.... 

Du är en vacker kvinna ;)

Tur bilden gav lite effekt alltså, det glädjer!
  • Anonym (pillllan)
    Fröken Maria skrev 2016-01-07 12:18:28 följande:
    Här kommer en bamse kram till alla er som bemödar sig att skicka en härlig morgon hälsning med en uppmuntrande kommentar när jag är så trött att ögonen går i kors å jag bara vill krypa tillbaka in under täcket!! Ni är härliga hela bunten, verkligen ni gör den här lilla fröken glad i hela kroppen...
    Själv befinner jag mig ute i skogen vid ett vindskydd som vi byggt tillsammans med barnen. Det är helt tyst bara lätta andetag hörs från en handfull sovande små busungar. Lätta flingor faller å framför mig sprakar en brasa å en kitel med dagens sopplunch dinglar över elden... Livet är gott ska ni veta...
    Låter ju jättemysigt! 
    Men jag tror att du ska vara ganska försiktig med att skriva om ditt jobb och definitivt på arbetstid, det cirkulerar väldigt många föräldrar här, som förälder lämnar man sin dyrbaraste ägodel i tron att fröknarna har full koll! Jag själv har barn och vet att något kan hända på bara nån sekund! 
    Absolut inge illa menat i detta, ville bara påminna om att det är väldigt många som läser här! 
  • Smastor
    justme79 skrev 2016-01-07 23:33:30 följande:

Oj vilket erbjudande! :) Kan man ju inte tacka nej till! ;) Fast jag kan tänka mig att det kommer vara roligare efter att jag tagit av mig den!

Haha då värmer jag upp fingrarna så länge ;)
  • justme79

Träningsvärk så jag knappt kan gå! Min kropp skriker efter massage. Älskar massage men är väldigt dålig på att lyxa till med det. Kanske skulle bli mitt nyårslöfte?!

• Anonym (Stallion)
    Quexxet skrev 2016-01-07 23:18:55 följande:

Tack trivs riktigt bra i den också! Det hoppas jag inte... STÅND okej men jag vill ju inte skapa några medicinska problem för någon! 

Mej blir man inte så lätt av med... Frsikare än så här jag är nu när man få se dej, har jag nog inte varit på länge. Det finns nog hopp för mänskligheten när det finns så vackra kroppar att se på