• Pinkie Pie

Helkroppstråden

lite bilder från morgongympan med de välkända övningarna "kurvig planka" och "fiffiga situps"Drömmer

• Movit
    Pinkie Pie skrev 2016-01-14 10:51:13 följande:
    lite bilder från morgongympan med de välkända övningarna "kurvig planka" och "fiffiga situps"

Jag tror att du med all säkerhet behöver en PT för hjälp med dom där övningarna. Men dina träningskläder är helt korrekta för den här PT'NS baktankar........
  • Pinkie Pie
    Movit skrev 2016-01-14 10:59:02 följande:

Jag tror att du med all säkerhet behöver en PT för hjälp med dom där övningarna. Men dina träningskläder är helt korrekta för den här PT'NS baktankar........
    hahahaha brabra, var lite rädd att jag "overdressed" men nu känner jag mig trygg igen Drömmer
  • Movit
    Pinkie Pie skrev 2016-01-14 11:02:10 följande:
    hahahaha brabra, var lite rädd att jag "overdressed" men nu känner jag mig trygg igen

Dresscoden är ganska viktig och det måste vara ytterst funktionella kläder för övningarna. Inga sömmar på fel ställen och följsamma material sen vill man ju att det ska vara snyggt och sitta bra. Du har hittat absolut helt rätt. Du visar seriositet med din träning utöver det vanliga. ... ;)
  • Man 78

lite bilder från morgongympan med de välkända övningarna "kurvig planka" och "fiffiga situps"Drömmer

Snyggt, hjärtat på rätta stället, eller inte........
    Hur lyckas du fota själv?
  • Pinkie Pie
    Man 78 skrev 2016-01-14 11:12:38 följande:
    Snyggt, hjärtat på rätta stället, eller inte........
    Hur lyckas du fota själv?
    tackar!
    använder appen "camera timer", supersmidigt!Glad
  • Man 78
    Pinkie Pie skrev 2016-01-14 11:20:26 följande:
    tackar!
    använder appen "camera timer", supersmidigt!Glad
    Jaha kanske ska fixa den då så min chattflickvän blir glad haha.
  • Anonym (Stallion)

OOJJJFörvånad vackra människa.. woww... så underbar du är!!!!Hjärta
  • Pinkie Pie
    Anonym (Stallion) skrev 2016-01-14 11:39:57 följande:
    OOJJJFörvånad vackra människa.. woww... så underbar du är!!!!Hjärta
    *säger med min värsta målbrottsröst* "aaaaaahhhhh men duuuuuu´rå!!!!" Solig

tack gullisHjärta
  • MrGrå

Helt underbar kropp!  Blir ju sugen att komma förbi å köra ett morgonpass med digSkrattande!