• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • lollat
    FjärilVingad73 skrev 2013-05-15 14:51:22 följande:
    Sluta titta då om det stör dig! Obestämd
    Din klyfta ser hur smaskig ut som helst och jag skulle gärna kunna nalla ett bloss från den ciggen.

Riktigt snygg 73:a! :) 
  • FjärilVingad73
    gabbe06 skrev 2013-05-15 14:54:53 följande:
    Med den bilden är giftpinnen ursäktad.
    lollat skrev 2013-05-15 14:57:19 följande:
    Din klyfta ser hur smaskig ut som helst och jag skulle gärna kunna nalla ett bloss från den ciggen.

Riktigt snygg 73:a! :) 

KyssKyss
  • Amys
    Anonym (Not) skrev 2013-05-15 14:52:17 följande:

Tråden är öppen för alla. Detta är ett diskussionsforum. Ingen klapp på axeln tråd.
    Varför väljer man att hänga i en tråd där det som skrivs och läggs upp bara irriterar en? Och om man nu ska påpeka något negativt kan man ju i alla fall göra det som icke anonym! Alla anonyma negativa kommentarer hamnar i sophögen under, "Vem fan bryr om vad du tycker?"
  • Nyfikne
    Anonym (Not) skrev 2013-05-15 14:49:18 följande:

Coolt att stå där med en cigarett? Not.
    Vem kan sluta att titta på dig?
    :) 

Vilken cigrarett förresten?
    oj, jag tittaden nog på annat  
  • Nyfikne
    Amys skrev 2013-05-15 14:59:20 följande:
    Varför väljer man att hänga i en tråd där det som skrivs och läggs upp bara irriterar en? Och om man nu ska påpeka något negativt kan man ju i alla fall göra det som icke anonym! Alla anonyma negativa kommentarer hamnar i sophögen under, "Vem fan bryr om vad du tycker?"
  • Anonym (Not)

Där placerar jag ditt inlägg
  • FjärilVingad73
    Nyfikne skrev 2013-05-15 14:59:27 följande:
    Vem kan sluta att titta på dig?
    :) 

Vilken cigrarett förresten?
    oj, jag tittaden nog på annat  
    Drömmer
  • lollat
    Dom tror att så kallade "neggningar" tar dom någonstans i kvinnolandskapet för dom läste det i en bok skrivet av en mansgris.  
  • villbusa

japp..... håller med dig.... o själv blir jag bara positiv av era härliga kroppar.......Skrattande
  • Anonym (w)
    FjärilVingad73 skrev 2013-05-15 14:47:52 följande:
    Bjuder på lite jag med...

Du torkade väl rent efter bukkake festen