• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 18:26:03 följande:

Kan det bero på den andra bilden?  

Har redan svarat svart ju, för längesen.. men klart den avgjorde ännu mer! Så gudomligt vacker så jag nästan blir lite religiös! Tycker du borde väntat med den tills söndag får då hade vi haft högtid hahaha
  • Anonym (Quexet)
    Smastor skrev 2016-01-15 18:29:47 följande:
    Har redan svarat svart ju, för längesen.. men klart den avgjorde ännu mer! Så gudomligt vacker så jag nästan blir lite religiös! Tycker du borde väntat med den tills söndag får då hade vi haft högtid hahaha
    Sant! 
    Hahaha, nu fick jag ju lite ångest... Vad ska jag hitta på på söndag? Tungan ute
  • Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 18:39:15 följande:

Sant! 

Hahaha, nu fick jag ju lite ångest... Vad ska jag hitta på på söndag? 

Har fullt av idéer, men dom hör inte hemma här hahaha!
  • Anonym (Quexet)
    Smastor skrev 2016-01-15 18:40:36 följande:
    Har fullt av idéer, men dom hör inte hemma här hahaha!
    Du kan ju dela med dig av ideerna, jag har noll fantasi just nu (för min temabild gick åt h*lvete)! Obestämd Då kanske jag har något att posta i dom slutna grupperna...
  • Fröken Maria

Då vet man aldrig vad som händer...

Anonym (Stallion) skrev 2016-01-15 16:26:15 följande:

Mmm jaa det får du... Eller vänta nu... Ehhh.. Näää.... Lägg upp fler! Vad ska jag annars göra i helgen?

• Smastor
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 18:45:33 följande:

Du kan ju dela med dig av ideerna, jag har noll fantasi just nu (för min temabild gick åt h*lvete)!  Då kanske jag har något att posta i dom slutna grupperna...

Skall försöka få tanke till ord då.. Men just nu är jag lite lamslagen :p
  • Anonym (Stallion)
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 18:02:47 följande:

Eller rött?  (självklart andra trosor till)

Sjukt vacker kropp... Täänk... Mmmm want u
  • Anonym (Stallion)
    Fröken Maria skrev 2016-01-15 18:45:43 följande:

Då vet man aldrig vad som händer...

Mmm pilla med händerna... Mmm
  • Mizzteaze
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 18:45:33 följande:

Du kan ju dela med dig av ideerna, jag har noll fantasi just nu (för min temabild gick åt h*lvete)!  Då kanske jag har något att posta i dom slutna grupperna...

Tycker inte att det gick åt h-vete!

Snarare ett himmelrike att beskåda vackra kvinna! :-*
  • killen
    Anonym (Quexet) skrev 2016-01-15 18:02:47 följande:

Eller rött?  (självklart andra trosor till)

Vita vinner fortfarande :)