Inlägg från: justnextdoor |Visa alla inlägg
  • justnextdoor

Helkroppstråden

Hoppas ni haft en fin helg alla! Själv har jag syndat med julmat och godis, men det är lugnt, får dela ut ett straff till mig själv om inte någon frivilligt ställer upp

• justnextdoor
    justnextdoor skrev 2013-12-08 23:21:33 följande:

Hoppas ni haft en fin helg alla! Själv har jag syndat med julmat och godis, men det är lugnt, får dela ut ett straff till mig själv om inte någon frivilligt ställer upp smile5.gifphptBuoDH10862.jpg

• justnextdoor
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-08 23:30:51 följande:

Nu ser jag, jag kan ge straff?? smile2.gif [quote=71897584][quote-nick]justnextdoor skrev 2013-12-08 23:27:24 följande:[/quote-nick]

[/quote]Kan du det? Vad snäll du är har du något bra förslag på hur du kan straffa mig?
  • justnextdoor
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-08 23:35:58 följande:

Har ALLTID bra förslag smile5.gif

Kan du det? Vad snäll du är har du något bra förslag på hur du kan straffa mig?

[/quote]Åå låter farligt!! Jag vill veta! Hmm du har iofs faktiskt straffat mig länge nog nu med att inte komma hit!
  • justnextdoor
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-08 23:44:05 följande:

Hahaha, jag vet :/ men den som väntar på något gott.....du kan fortsättningen va?? smile5.gif

Åå låter farligt!! Jag vill veta! Hmm du har iofs faktiskt straffat mig länge nog nu med att inte komma hit!

[/quote]....väntar så länge så han får käpp och krummad rygg?
  • justnextdoor
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-08 23:50:20 följande:

Haha, tror jag får ta fram paraplyet......känner att pikarna haglar från lite varstans smile5.gif

....väntar så länge så han får käpp och krummad rygg?

[/quote]Ta fram bilnycklarna istället kommer bli färre pikar kan jag lova...
  • justnextdoor
    Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-08 23:59:27 följande:
    Hahahaha, hmmm, är lite osäker om du kan lova det
    Ta fram bilnycklarna istället kommer bli färre pikar kan jag lova...
    [/quote] Kan lova att kommer du.....så kommer jag!!
  • justnextdoor
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-09 08:06:45 följande:
    Helgen har varit väldigt tillfredsställande smile5.gif din då?
    Glädjer mig att höra snygging att "du håller igång", min helg hmm om man går på temat att vi män når tillfredsställande via magen och mat så är svaret ja! Men jag gillar att "äta" annat så helgen kunde varit bättre
  • justnextdoor
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-09 08:08:50 följande:
    Vi tar en baksida med för säkerhets skull smile5.gif
    Det är absolut ingen garanti att "för säkerhets skull" gäller här! Din sexiga body utgör mycket mer fara än säkerhet... Men vem fan gillar inte fara
  • justnextdoor
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-09 08:20:26 följande:
    Fara är mitt andra namn smile5.gif
    Skulle nog säga att det är ditt första namn!!
Svar på tråden Helkroppstråden