• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Tobias29
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-02-13 18:44:03 följande:

Tobias29: Oj vad ska jag säga ,blir riktigt generad . Men tack snälla du för dina fina ord som värmer otroligt mycket.

Vad hittar en sådan skönhet på ikväll då.
  • Anonym (Mammatill 7)

Tobias29: Ikväll blir det Melodifestivalen ned barnen. Själv då?

• Tobias29

[quote=76335445][quote-nick]Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-02-13 19:48:16 följande:[/quote-nick]

Tobias29: Ikväll blir det Melodifestivalen ned barnen. Själv då?

[/

Blir samma för mig. Med mina barn. Får man fråga din ålder? Kram

• Hasse42

Mammatill 7 ja det tycker jag du ska ha för du är grymt sexig i den färgen ;) å självklart i andra färger åxo men fick jag bestäma så skulle jag vilja ha dig naken ;) kram

• Anonym (Mammatill 7)

Tobias29: Om ditt alias är din ålder så är jag lite äldre ????

Hasse42: Tack ! Finns bilder där jag är naken också .

• Tobias29
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-02-13 20:29:18 följande:

Tobias29: Om ditt alias är din ålder så är jag lite äldre ????

Hasse42: Tack ! Finns bilder där jag är naken också .

Jag är 29 ja

• Anonym (Mammatill 7)

Tobias29:Mobilen funkar inte som den ska skulle inte vara ???? utan en smiley .

• Fröken Maria
    justme79 skrev 2016-02-13 18:15:52 följande:
    Beror väl på vilken sorts kort man vill ta kan jag tycka!

Härligt med Marstrand. Aldrig varit där men på kort ser det väldigt fint ut. Hoppas ni hade en bra dag!
    Ja men gud ja så klart att man inte kan ta vilja bilder som helst på allmän plats... Åhhh har du aldrig varit på Marstrand! Bodde aldrig på själva ön men det var ju där vi hängde... Har du någon gång vägarna förbi hojta så ses vi där... Det har varit en underbar dag so far...
  • Pentra
    Borka skrev 2016-02-12 19:53:34 följande:
    Tackar :) Om jag visar en på min bak visar du då en på dina söta fötter? ;)
    Borka rövar bort dina fötter