• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Smastor
    Fröken Maria skrev 2016-03-03 12:58:06 följande:

Åhhh du din.. Ja du vet ju bad jag tycker om dina bilder... Men jag dkulle nog kunna sprida lite färg å sol till dig å få dig att gilla det.. Eller? =76400706][quote-nick]Smastor skrev 2016-03-03 12:53:31 följande:[/quote-nick]

Släng sommarn i väggen och skaffa netflix era solmuppar, här ska det vara mörkt och grått :D

[/quote]

Ni får vara hur färgglada ni vill :)
  • Smastor
    Pinkie Pie skrev 2016-03-03 13:01:03 följande:

absolut!haha skulle vi kunna träffas på lite netflix and chill så skulle jag skippa solen alla dagar i veckan

Blir massa netflix, ligger back massa serier jag måste se ikapp hahahha
  • Pinkie Pie
    Smastor skrev 2016-03-03 13:09:42 följande:
    Blir massa netflix, ligger back massa serier jag måste se ikapp hahahha
    hahahaha dagens ilands-problem!
  • cobolt

Skulle du täna mer naturell då? ;)

justme79 skrev 2016-03-03 16:49:01 följande:

Skulle behöva ett hemmagym! :)

• Öland

Du får gärna träna hemma hos mig ;)

justme79 skrev 2016-03-03 16:49:01 följande:

Skulle behöva ett hemmagym! :)

• justme79
    cobolt skrev 2016-03-03 16:52:15 följande:

Skulle du täna mer naturell då? ;)

Ha ha det är ju en bra tanke! Tänkte mest att jag skulle slippa bo på gymmet. :P
    Öland skrev 2016-03-03 16:55:03 följande:

Du får gärna träna hemma hos mig ;)

Perfekt! Tack! Kommer till Öland i sommar så då hör jag av mig! :)
  • Fröken Maria

Vilken teaser du är!! Sånt gillar jag!! Det är härligt att fantisera om vad som finns i byxan... Allt behöver inte visas alltid... Å du välkommen hit tack för att du delar med dig...!

beb3380 skrev 2016-03-03 12:28:32 följande:

Här kommer min första.

• Anonym (Mammatill 7)

2meter: Tack snälla !

Hmm 4: Kul att du gillade bilden.

Idag kör jag lite mer påklätt.

• pratsam73
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-03 21:23:26 följande:

2meter: Tack snälla !

Hmm 4: Kul att du gillade bilden.

Idag kör jag lite mer påklätt.

Det funkar med kläder också fast jag hade gärna sett mer ;)