• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Fruhn)

Den här bilden postade jag i ett annat forum i eftermiddags och det verkar uppskattat så inte ska jag väl undanhålla den för er...

• Anonym (Quexet)
    Ronga skrev 2016-03-05 19:25:23 följande:

När levererar Kexxet inte? Den dagen, den sorgen!!!!!!!!!

Nämen sötis! Kyss

The one and only! //Kexet

• kat and hard
    Anonym (Fruhn) skrev 2016-03-05 19:30:26 följande:

Den här bilden postade jag i ett annat forum i eftermiddags och det verkar uppskattat så inte ska jag väl undanhålla den för er...

Nice
  • Ronga
    Anonym (Quexet) skrev 2016-03-05 19:33:33 följande:
    Nämen sötis! Kyss

HjälpFörvånad Vackert!

Meh jag har alltid sagt "Kexxet" med två x!!!
    Snälla killar sluta skriv flirtiga meddelanden till mig, jag är kille!
  • Öland

Mm så läckert!!!

Anonym (Quexet) skrev 2016-03-05 19:33:33 följande:

Nämen sötis! 

• Anonym (Quexet)
    Ronga skrev 2016-03-05 19:40:40 följande:
    HjälpFörvånad Vackert!

Meh jag har alltid sagt "Kexxet" med två x!!!
    Haha, finns kanske en anledning till att du skriver dubbel x? Flört Du har väl dissat mig i alla fall två gånger? Tungan ute
    Öland skrev 2016-03-05 19:44:03 följande:

Mm så läckert!!!

Tack snälla du! Solig
  • Ronga
    Anonym (Quexet) skrev 2016-03-05 19:50:39 följande:
    Haha, finns kanske en anledning till att du skriver dubbel x? Flört Du har väl dissat mig i alla fall två gånger? Tungan ute
    Öland skrev 2016-03-05 19:44:03 följande:

Mm så läckert!!!

Tack snälla du! Solig
    Varför försöker du ge mig ångest? Jag hade haft ångest ifall JAG dissat dig, vilket definitivt inte stämmer, snarare tvärtom Död

töntis
  • Anonym (Quexet)
    Ronga skrev 2016-03-05 19:54:16 följande:
    Varför försöker du ge mig ångest? Jag hade haft ångest ifall JAG dissat dig, vilket definitivt inte stämmer, snarare tvärtom Död

töntis
    Äsch, vi kan väl kalla dig "ung o dum"?! Det var ju på den tiden du var tvungen o rädda världen istället för att ställa upp på en date med mig! Kyss o jag tror det blev två gånger som jag fixade o trixade så jag skulle ha tid för endast DIG en hel kväll... men men, som vanligt blev man dissad!
  • Anonym (Quexet)
    Ronga skrev 2016-03-05 19:54:16 följande:

töntis
    Nördis! 
  • Ronga
    Anonym (Quexet) skrev 2016-03-05 20:04:22 följande:
    Äsch, vi kan väl kalla dig "ung o dum"?! Det var ju på den tiden du var tvungen o rädda världen istället för att ställa upp på en date med mig! Kyss o jag tror det blev två gånger som jag fixade o trixade så jag skulle ha tid för endast DIG en hel kväll... men men, som vanligt blev man dissad!
    JAJA! Du kan inte använda detta som argument hela tiden. Du vägrade säga vart du befann dig. Dessutom fyllde jag år för två månader sedan, så jag är inte lika ung som då

Svikis