Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-24 21:48:07 följande:

God kväll Glad

Herre jävlar alltså, det är bara nåt så in i helvete läckert. Riktigt, riktigt grant....Hjärta
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-24 21:48:07 följande:

God kväll Glad
    Å god kväll, förresten....Kyss
  • Anton Chigurh
    Anonym (Kvinna med pärlörhänge) skrev 2013-08-25 10:44:11 följande:

God förmiddag !
    Jag har sagt det förr, men säger det så gärna igen. Det blir inte bättre än såhär. Du är bara makalöst vacker, Kvinna med pärlörhänge. Det vackraste jag sett. Någonsin.....Hjärta
  • Anton Chigurh
    Anonym (jisses) skrev 2013-08-25 17:17:13 följande:
    ...Och nu kommer PAUSA in i gamet igen för att överglänsa alla bilder som kommit in under helgen när fröken "titta på mig" varit borta. Detta är ju en tävling för vissa...Mest avklädda bilden, den mest porriga posen och de mest särade skinkorna..Pausa måste överglänsa och tävla
    Låt de andra få ta plats istället! Vi vet hur du ser ut i alla möjliga "dra in magen poser", skicka bilderna till killarna istället.
    Sicket jävla skitsnack, lär dig lite om anatomi i stället innan du framstår som mer korkad än vad du redan är. Och Krokus är en för jädra trevlig Dam som postar vackra bilder, tråden är öppen för alla som vill visa bilder inom lagens råmärken, och det skall den vara också, och självklart kommer kroppstyperna variera, att då ge sig på den, eller dom, som nu har väldigt vackra kroppar är enbart patetiskt och tyder på nåt som inte är värt att uttrycka i text. 

Men har nån enstaka cell kvar längst upp fattar du nog vad jag menar här.

Ha en fin kväll, jisses. Eller nåt. 
  • Anton Chigurh
    Anonym (tjockis) skrev 2013-08-26 11:09:40 följande:

Kan ta den här också.. Kyss

Vackert...riktigt vackert...Solig
  • Anton Chigurh
    Anonym (tuttfian) skrev 2013-08-26 12:41:11 följande:

i brist på snygga bilder på denna tjejen så får ni ett par ögon till.. Haha SkämsTungan ute

Fan så snyggt , Fia, riktigt sensuella och vackra ögon....Glad
  • Anton Chigurh
    Anonym (tjockis) skrev 2013-08-26 12:37:46 följande:

Massage är aldrig fel! Skrattande

Minns att det var nån i tråden som tyckte jag hade så sjukt läckra ben (eller var det tvärtom?? Minns inte..)Drömmer Nåja, bjuder på ett par ben iaf... Kyss
    Kan bara instämma. Nån har helt rätt....Glad
  • Anton Chigurh
    Anonym (tjockis) skrev 2013-08-26 13:05:04 följande:

Flört Jag är så här i efterhand rätt säker på att "nån" var av helt motsatt åsikt, när jag tänker efter... *HAhaha* Tyst
    Du är alltid så go' du Anton - med dina ideal vet jag att de är lite tjocka - men jag bjuder på det extra, det vet du! Drömmer
    Kyss! Kyss
    Skit i mina ideal, vackra kvinna där, dom spelar noll betydelse, helt ärligt, du är och förblir en för jävla grann kvinna. Alla har vi våra ideal, men det spelar ingen roll alls, det är så mycket annat som är viktigare. Och dina ben är otroligt vackra, det gäller för övrigt hela dig. Och det menar jag. Glad

• Anton Chigurh
    Bara för att det snart är fredag, så lägger jag upp en bild. Lite spännigt måhända. Men det får ni allt tugga i er. Mina vänner...Kyss

• Anton Chigurh
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-26 13:18:37 följande:
    Funderar på en fototapet på nån vägg hemma.... Oskyldig
    Tack, FV, du är en snäll, snygg och riktigt härlig Dam....{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Helkroppstråden