-
Ja, men jag kan tänka mig det! Tycker allt att du har en väldigt lekvänlig kropp:)justme79 skrev 2016-03-09 16:45:07 följande:Det går väldigt bra att leka med mig vet du!! ;)
-
[quote=76422180][quote-nick]Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-09 12:40:59 följande:[/quote-nick]Äntligen onsdag !
Mammatill7 , vad sägs om en lördag morgon ? Vakna upp, hoppa in i en varm härlig dusch , jag börjar med att ställa mig bakom dig för att tvåla in dessa fantastiska bröst... Helt underbara .. Utan att veta ... får jag för mig att resten av kroppen kommer tvålas in oxå . Underbart .. :) -
Henkrix skrev 2016-03-09 23:42:49 följande:Ja det är mysigt. Just den där tvålen är jag avundsjuk på. ;)Ni kanske kan träna på varandra innan ni tvålar in hela FL? Ni verkar helt ovana med tvål!2meter skrev 2016-03-10 06:50:19 följande:
Mammatill7 , vad sägs om en lördag morgon ? Vakna upp, hoppa in i en varm härlig dusch , jag börjar med att ställa mig bakom dig för att tvåla in dessa fantastiska bröst... Helt underbara .. Utan att veta ... får jag för mig att resten av kroppen kommer tvålas in oxå . Underbart .. :)
-
2meter: Låter väldigt trevligt men jag gör gärna något annat innan vi tar den där duschen...
Nu dags för lite gröt..
-
Sådär vill jag också få min frukost serverad...
-
McAdam: Det kan jag säkert ordna ,namn o adress tack!
-
McAdam skrev 2016-03-10 07:38:55 följande:
Sådär vill jag också få min frukost serverad...
Du kan komma till mig också men lämna gröten hemmaAnonym (Mammatill 7) skrev 2016-03-10 07:54:06 följande:McAdam: Det kan jag säkert ordna ,namn o adress tack!
-
Dasen: Ska jag lämna det bästa hemma!!
-
Va gott det skulle va med gröt o sen en efterrätt du får bestämma vilken rätt du vil bjuda på mamma till 7.
-
Janne: Det är väl du som ska bjuda på efterrätten :)