• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Jon the papa
    studentbruttan29 skrev 2013-05-19 23:19:17 följande:
    Duktig du är! {#emotions_dlg.flower}
    Tackar tackar :) 
    justnextdoor skrev 2013-05-19 23:40:53 följande:
    Imponerande Jon! Träning och kost?
    Man får väl säga hyfsat enbart kost på den. Börja ju käka lchf för 4 år sen (tog +-året att ta bort de 32 om man räknar bort tillbakafallen hehe) Ett av de bästa valen jag gjort i mitt liv och kommer göra så livet ut med lite helg snask. 

Träning har skett ytterst sparsamt i form av lite planka och armhävningar nu på slutet. Men ska väl ta o träna på nu så man inte ser så mager ut :) Lite före och efter kan ju va käckt :)

• gabbe06
    Nanime skrev 2013-05-19 12:33:04 följande:
    Här var det mycket snack och lite bilder.
    *svänger in och vinkar*
    Nu ska jag iväg till gymmet för att få någon ordning på denna kropp! xD

Inte mycket jobb du behöver lägga på den kroppen ju.
  • Meddelande borttaget
  • Clownensglädje

Standarden är urusel som vanligt..

• Anonym (w)

[quote=69961157][quote-nick]Nyfikne skrev 2013-05-20 21:38:47 följande:[/quote-nick][/quote]

Lägg ner

• Jon the papa
    justnextdoor skrev 2013-05-20 20:53:27 följande:
    Jon! Jag är grymt imponerad på det du gjort! Fantastiskt bra jobbat, finns så många frestelser att falla för, vilken karaktär! Lycka till med träningen!
    Haha jo det finns det! Men fasen en dags synd i veckan är rätt snällt när man tänker på att man råkat synda smått ovetande de senaste 20 åren typ. 

http://www.kostdoktorn.se/trolldom-eller-lchf 

Lilla resan för den som är intresserad och länkt till va jag äter o har mig i inlägget :)

Mer bilder i denna tråden tycker jag det borde vara !  

Herrns bilder kan jag inte se så ehm jag säger ett Snyggt på den haha :) 
  • Nyfikne
    Anonym (w) skrev 2013-05-20 21:57:59 följande:
    [quote=69961157][quote-nick]Nyfikne skrev 2013-05-20 21:38:47 följande:[/quote-nick][/quote]
    Lägg ner
    annars?
  • Anonym (-)

Jag har tappat en väldans massa i vikt det senaste halvåret. Vägde 110 kg i Januari och är nu idag nere på 93. Däremot har jag inte tränat så mycket för att fylla upp fetthålorna med muskler. Nu har jag hängtuttar, revben som syns, hålor i magen och en hängmage och hängrumpa. Jag är fortfarande ung, så mitt skinn kanske fortfarande är en smula elastiskt?

Är min utväg att träna nu? 
  • ander25k
    Anonym (-) skrev 2013-05-21 07:19:41 följande:
    Jag har tappat en väldans massa i vikt det senaste halvåret. Vägde 110 kg i Januari och är nu idag nere på 93. Däremot har jag inte tränat så mycket för att fylla upp fetthålorna med muskler. Nu har jag hängtuttar, revben som syns, hålor i magen och en hängmage och hängrumpa. Jag är fortfarande ung, så mitt skinn kanske fortfarande är en smula elastiskt?

Är min utväg att träna nu? 
    Kör igång med träning , men räkna med att det går sakta med huden , men bygger du muskler , så kommer det gå lite fortare , så kör en kombination av styrka och kondis .

Och starkt jobbat med vikt nedgången.