Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

engdahl skrev 2013-11-28 21:56:29 följande:
    Du vet, detta är fortfarande en av de absolut hetaste bilderna jag någonsin sett. Du är förbannat jäkla sexig, fröken Mango!
    Tungan uteHjärta

Damn sexy, baby!
    Solig
    Hoppsan Förvånad!! Där kom den gamla..........Flört
  • GoodMangoo

En vecka har gått så............................................
    ........................ {#emotions_dlg.flower} Skål TGIF {#emotions_dlg.flower}Skål!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • GoodMangoo
    Zack skrev 2013-11-29 00:29:00 följande:
    Tomt i tråden utan dig Mangoo, så när FL straffar dig med avstängning blir det en kollektiv bestraffning ;). Härligt att du är tillbaka.
    Och du ska veta Zack att saknade efter dig under detta dygn var stor KyssGlad!!!!
  • GoodMangoo
    PPP- Isf hade jag bestämt att du skulle gå utan en tråd på din kropp och viga ditt liv åt att behaga oss kvinnor........ typ som du göra idag Flört.

Ha.. truga!!!!!....... vad tror du om mig egentligen FörvånadDrömmer??
  • GoodMangoo
    Zack skrev 2013-11-29 06:12:16 följande:
    Efter en dags uppehåll så slår du verkligen på den stora trumman med den här bilden Mangoo. Helt makalös sexig! Säg till om du behöver hjälp med att lindas ut igen :)
    Det enda jag vill är att du lindar in mig i dina starka armar......... vad kan jag mer önska mig Hjärta!!??
  • GoodMangoo

Du kan börja be nu PPP (bild finns i inboxen)Drömmer!

Mmm Zack.... den meningen går att spinna vidare men jag tror jag hoppar det....... iaf här i tråden SkämsFlört!!

• GoodMangoo
    Movit skrev 2013-11-29 06:58:44 följande:
    Jag kryper bredvid PPP på mina bara knän och ser ut som en liten ledsen hundvalp......det är långt till månen men resan dit är värt det....
    Res på er.......... ni tjänar på det för jag gillar riktiga karlar........ inte möss Flört
  • GoodMangoo
    Anton Chigurh skrev 2013-11-29 07:14:00 följande:
    Jag tänker gaffatejp, aka silvertejp, här....fan så vacker du är Krokus. Helvete alltså....aaaah

........Skål............eller Kaffe då. För tidigt med brännvin och outspädd hallonsaft. 

Är det choklad i koppen Anton är jag totalt Glad!
    Mulåsnan skrev 2013-11-29 07:39:11 följande:
    Skulle hjälpa dej loss. Efteråt. Först skulle jag passa på....

Gillar hur du tänker Flört!!
    Zack skrev 2013-11-29 08:20:09 följande:
    Sista utomhusbilden för min del för i år. Nu bär det av hemåt....
    Kan inte se din bild Zack Gråter!!
  • GoodMangoo
    PPP- bäst att göra en skärmdump på detta uttalande........ lår ju knappast hända igenSkrattande
  • GoodMangoo

No shit att Ensam kan få dig på fall PPP- det hade jag inte en aaaaaning om Flört!!

Svar på tråden Helkroppstråden