Helkroppstråden

Hade du skrivit "Alldeles fantastiskt effektfullt" så hade jag ju såklart instämt I det också...

bäst du postar en bild så jag blir lite glad igen!!!

hahaha jag är inte arg....jag är bara oerhört besviken

känner mig ändå ooooerhört kränkt!!!!
bäst du postar en bild så jag blir lite glad igen!!!hahaha gört!jag väntar med spänning!hahaha jag är inte arg....jag är bara oerhört besviken
Looking good, fröken.
ett säkert vårtecken är att man hittar Pinkie solandes på ett hemligt ställe nere vid sjön! men bara för att det är du ska jag tala om vart det är: 300 meter in i skogen, ta höger du vet vid den där jättestora stenen som ser ut som ett ansikte....sen rakt över kärret, ner bakom kullen och under trädet som ramlat över vägen....sen 2 km rakt fram fast lite snett åt höger! sen är du framme !!
for me to know and you to find out! men vi kan ju säga såhär att vad som helst kan hända.....det skulle kunna vara så att du går supervilse och söker skydd i en grotta...och att jag hittar dig..
men sen när vi ska ta oss tillbaka tillbaka till civilisationen så visar det sig att hela världen utplånats av ett supervirus...och det är vårt ansvar att så fort som möjligt börja reproducera oss och bygga upp en ny civilisation......typ nåt sånt...det är inte helt orimligt...
oooops, nu svävade fantasin iväg igen....stygg pinkie!!!
eeeeexakt! äntligen fattar du allvaret i detta!
Fröken är sötare när hon niger
fröken pinkie tackar och bockar för herrns beröm!