• Anonym (Lamkött)

Helkroppstråden

Anonym (Fyrbarnsmorsan) skrev 2016-04-20 12:32:01 följande:

Låg och drog mig en stund i morse innan det var dags att väcka barnen..

Skulle inte ha något emot att ligga bredvid dig ;)
  • MrGrip
    Anonym (lips) skrev 2016-04-21 09:41:42 följande:
    Godmorgon
    Gööör läckert foto A-LIPS  .....tänk...om fotot var på liiite närmare håll - hade man kunnat se dina lips lite närmare *L* ..mmmm
  • Anonym (God morgon)
    mannnen skrev 2016-04-20 17:30:29 följande:

Så vacker är nästan olagligt att vara :)

Polis123 skrev 2016-04-21 08:50:32 följande:

Dina bilder är helt magiska..!!! Jag blir ju förälskad.

Hoppsan vilka lovord, man blir ju alldeles generad. Kul att ni gillar bilderna, det gör enormt mycket för självförtroendet.
  • Borka
    Anonym (God morgon) skrev 2016-04-20 07:34:59 följande:

Och en lite busigare

Du tar väldigt fina bilder, bra ljus, bra komposition.. :)
    Och du är ju oerhört vacker!
    Borka rövar bort dina fötter
  • Anonym (lips)
    MrGrip skrev 2016-04-21 09:47:29 följande:

Gööör läckert foto A-LIPS  .....tänk...om fotot var på liiite närmare håll - hade man kunnat se dina lips lite närmare *L* ..mmmm

Måste lämna lite åt fantasin Tack mrGrip!
  • Polis123
    Anonym (God morgon) skrev 2016-04-21 09:47:52 följande:

Hoppsan vilka lovord, man blir ju alldeles generad. Kul att ni gillar bilderna, det gör enormt mycket för självförtroendet.

Lägg ett mail i inkorgen om du vill... Jag vågar utlova mer komplimanger
  • Anonym (Hmm 4)
    Den här tråden har ju utvecklat sig till ett paradis för oss bröstälskare, Mammortillsju, fyrabarnsmammor, Goda mornar och justmear... Jag får en vision av att vara en sultan i ett harem.... En viking i en besegrat nunnekloster... fångad av vilda amazoner och uppspänd naken mellan fyra pålar... Underbart! Är säker på att ni är underbara kvinnor allihop och gör livet till ett paradis för era lyckliga män.
  • Mudshark
    Anonym (Hmm 4) skrev 2016-04-21 10:49:06 följande:

Den här tråden har ju utvecklat sig till ett paradis för oss bröstälskare, Mammortillsju, fyrabarnsmammor, Goda mornar och justmear... Jag får en vision av att vara en sultan i ett harem.... En viking i en besegrat nunnekloster... fångad av vilda amazoner och uppspänd naken mellan fyra pålar... Underbart! Är säker på att ni är underbara kvinnor allihop och gör livet till ett paradis för era lyckliga män.

Tumme upp för det inlägget! Kan bara instämma.