• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Mammatill 7)

Påven Johanna: Får väl be om ursäkt om det inte passar här.

Då får det bli en liten repris .

• Givdul
    Påven Johanna skrev 2016-05-01 17:57:49 följande:
    Jag har förstått att du gärna bjuder på vad du har mellan benen, både fram och bak, och det står ju klart utom allt tvivel att många gärna vill se dina löftesrika håligheter - men det strider mot reglerna att visa upp hela frallan med inkråm och allt i Helkroppstråden. Jag tycker det är roligt om den här tråden undgår att släckas ner så du kan väl vara bussig att visa snippan och analen i någon medlemsgrupp i stället, eller varför inte i PM med hugade andra medlemmar. Tack. 
    Hur passar bilderna inte in här? Jag hittar inget olämpligt med dem men jag är iofs väldigt frigjord och liberal när det kommer till kvinnor och allt.
  • mannnen

[quote=76586810][quote-nick]Anonym (God morgon) skrev 2016-05-01 20:10:46 följande:[/quote-nick][/quote]

Vill så gärna se hela dig :) du verkar vara en 10a!!

• Smastor

[quote=76586810][quote-nick]Anonym (God morgon) skrev 2016-05-01 20:10:46 följande:[/quote-nick][/quote]

Gå och lägg dig vad fin du är.. :p

• mannnen
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-05-01 17:00:01 följande:

Kipperman: Mums vilken fin mage .

Henkrix: Va bra att du "står" på dig .

Här kommer en 1:a maj bild.

Vilka tillgångar :) vilken storlek om man får fråga?
  • mannnen

Efter hårt slit hela dagen åker trasorna av

• Anonym (God morgon)
    mannnen skrev 2016-05-01 20:34:37 följande:

Efter hårt slit hela dagen åker trasorna av

Tjusigt
  • mannnen
    Anonym (God morgon) skrev 2016-05-01 20:40:35 följande:

Tjusigt

Tack :) du är ju för snygg bara så du vet ;)
  • Påven Johanna
    Givdul skrev 2016-05-01 20:13:56 följande:
    Hur passar bilderna inte in här? Jag hittar inget olämpligt med dem men jag är iofs väldigt frigjord och liberal när det kommer till kvinnor och allt.
    På samma sätt som doping inte passar in i friidrottsgrenen i OS, eller som fusk i skolan när det uppdagas straffas - det strider mot reglerna som någon/några satt upp och som deltagarna accepterat i och med sitt deltagande.

Jag förstår att många vill se Mammans snippa och anala färdigheter, men i just den här tråden är det inte tillåtet att visa upp alla sina delar. Det har inte att göra med hur mycket eller litet frigjord man är, det har att göra med Familjelivs regler.