Inlägg från: Anonym (Ensam..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ensam..)

Helkroppstråden

Anonym (Fire 2) skrev 2014-03-04 22:43:45 följande:
    Varför är du elak?
    Äsch strunt i honom/henne. Har haft svårt för mig ett tag nu. Tror det var för jag hade en pojkkropp med hängiga bröst och sladdrig mage om jag inte missminner mig?
  • Anonym (Ensam..)
    läppar skrev 2014-03-04 22:51:34 följande:
    Haha, älskar dig, Ensam - ge h*n vad h*n tål  Skål  Skål
    Haha, tror inte åldersnivån på den där är så speciellt hög jag bryr mig helt ärligt talat inte, mest komiskt
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (Fire 2) skrev 2014-03-04 22:53:04 följande:
    Självklart en kvinna som skriver så. En man skulle inte skriva på det sättet.

I dag hände det igen. Jag klickade på senaste inläggen och då såg jag att du var senast. Alltså jag blir helt till mig när jag ser dina bilder. Du har jättefin kropp och dina bröst är för mig tio-poängare. Det som verkligen attraherar mig är ditt sätt att ta bilderna. De som fina konstverk, både din kropp och ditt sätt att komponera bilden.

Hjärta
    Tack! vad snällt sagt ! Roligt att bilderna uppskattas av vissa iaf
  • Anonym (Ensam..)
    La Chica skrev 2014-03-04 22:56:12 följande:
    Haha Ensam, du är grymFlört Dina bilder är dessutom alltid lika vackraGlad

Sköt om dig!

Ni andra ocksåGlad

//Chica
    Size doesn't define beauty.
    Tack detsamma chica
  • Anonym (Ensam..)
    Anton Chigurh skrev 2014-03-04 22:58:38 följande:
    Du är underbar, Lonely....kör hårt, visa rövhålen att du faktiskt skiter dom ett jävligt långt stycke. På riktigtGlad

Bara för det, så får du en repris av mig, jag tror den är i alla fall 3 dygn gammal, som repris räknat, och som du vet, Lonely, så är allt relativt, 3 dygn kan tyckas lite, visst, men tänk dig att du sitter i en roddbåt, mitt ute på Atlanten, båthelvetet läcker, det blåser upp till kuling, du har endast en kaffemugg i plast att ösa ut vattnet som läcker in. Då är 3 dygn en evighet. Tro mig.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Åh Anton här kommer du som en varm vind blåsandes i nacken

Jag önskar verkligen att jag kunde se bilden du la upp nu men ser tyvärr bara en vit ruta men är ändå helt hundra på att det är lika läcker som dina andra bilder jag sett genom tiden !
  • Anonym (Ensam..)
    läppar skrev 2014-03-04 22:59:37 följande:
    *L* håller med:)  Bra egenskap du har där, ty det finns ju människor
    lite här o där ute i samhället, som stundom kan bete sig lite underligt
    och ibland vill trycka ner en.

Du är så vacker så vacker. Vackert ansikte. Vacker kropp. Vackra bilder
    Helt enkelt.........................................{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

Vacker som en sommaräng. Vacker som-maräng  Kyss
    Ja självklart det finns folk till allt alla kan inte vara goda, så är det ju!.

Tack för värmande komplimanger, jag suger åt mig som en svamp!
  • Anonym (Ensam..)
    Anton Chigurh skrev 2014-03-04 23:19:36 följande:
    Du ÄR underbar, Lonely....Glad

Ser du om jag själv citerar ???

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Nej tyvärr fortfarande en vit liten ruta bara, men verkar vara så att jag vara ser vissas bilder. men får kolla när jag kommer hem imorgon på datorn så kanske det blir skillnad
  • Anonym (Ensam..)

Oj ni hade visst skrivit lite sen jag gick och la mig igår

Tack ni som kan försvara mig mot mindre goda personer när jag inte är här själv

Och vad roligt att mina "mansbröst" tilltalar! Hahaha

• Anonym (Ensam..)
    Anonym (Lysraketen) skrev 2014-03-05 18:40:29 följande:
    Vad i helv...
    Haha.. fick du just syn på frun Skrattande[/quote]Haha, nej hon tycker bara inte jag har rätten att lägga ut bilder här
Svar på tråden Helkroppstråden