• FrökenSötare

Helkroppstråden

Gomorron alla fina,

Ännu en härlig dag med sol! Någon mer än jag som fick tid att skaffa lite färg på kroppen igår Flört

• Smastor
    FrökenSötare skrev 2016-05-06 08:51:03 följande:

Härligt att vakna till det där  

Detsamma. Tror jag tar mig en kopp kaffe och vilar ögonen på dig en stund till ;) sen kan dagen få börja
  • Påven Johanna
    Smastor skrev 2016-05-06 09:11:36 följande:
    Detsamma. Tror jag tar mig en kopp kaffe och vilar ögonen på dig en stund till ;) sen kan dagen få börja
    Kaffe? Till en kropp som den där doppar man väl jordgubbar i champagne i en värld fylld av rosenblad och såpbubblor medan fyrverkerier bryter ut framför ens förundrade ögon och glittrande leende.
  • Smastor
    Påven Johanna skrev 2016-05-06 09:25:58 följande:

Kaffe? Till en kropp som den där doppar man väl jordgubbar i champagne i en värld fylld av rosenblad och såpbubblor medan fyrverkerier bryter ut framför ens förundrade ögon och glittrande leende.

Helvete Påven, det är tidigt!
  • Smastor
    Påven Johanna skrev 2016-05-06 09:25:58 följande:

Fast det är klart du har rätt.. Ber om ursäkt :)
  • FrökenSötare
    Smastor skrev 2016-05-06 09:42:59 följande:
    Fast det är klart du har rätt.. Ber om ursäkt :)
    Så du har bytt till champagne nu? Lite tidigt för mig men okej, om du tjatar så ;)
  • Påven Johanna
    Smastor skrev 2016-05-06 09:35:59 följande:
    Helvete Påven, det är tidigt!

Jag vill bara att du ska leva upp till din kapacitet. 
  • Underhill
    justme79 skrev 2016-05-05 22:52:00 följande:
    God natt! :)

Smaskens!
    E vi överens så kör vi