-
Absolut! En keeper, såvida den inte blir för varm nu när sommaren är här ;)justme79 skrev 2016-05-09 20:31:36 följande:Vad tycker ni, passar den? ;)
-
Riktigt fint !Anonym (HetTjej) skrev 2016-05-09 22:08:35 följande:En till lite mer avslöjande. ;)
-
Visste du inte att du alltid är välkommen för kik och kli? :D[/quote]Smastor skrev 2016-05-09 23:59:41 följande:
Trodde aldrig du skulle fråga! ;)
Ne hur skulle jag kunna veta det du flörtar ju med alla brudar här! ;P Men jag kanske kommer när du minst anar det! ;)I värsta fall får jag väl ha bara den! ;)Underhill skrev 2016-05-10 07:21:05 följande:Absolut! En keeper, såvida den inte blir för varm nu när sommaren är här ;)
-
Tjae...varför inte ;)justme79 skrev 2016-05-10 12:11:42 följande:I värsta fall får jag väl ha bara den! ;)
-
Ne hur skulle jag kunna veta det du flörtar ju med alla brudar här! ;P Men jag kanske kommer när du minst anar det! ;)I värsta fall får jag väl ha bara den! ;)[/quote]justme79 skrev 2016-05-10 12:11:42 följande:
Visste du inte att du alltid är välkommen för kik och kli? :D
Haha jag glider bara runt och är trevlig ;) men nu är det slut med det! -
Precis laddat ner en porrfilm, från det glada nittiotalet. Slogs av det faktum att idag när all porr är streamade klipp så är det ingen som kan ställa frågan "vilken film". På den gamla goda tiden skaffade man en VHS, eller DVD och såg den femtielva gånger fram och tillbaka. Och så jämförde man med filmerna polarna hade :)
"Ridskolan 2, bättre än ettan?"
Utbudet är miljoner gånger större idag, men mindre personligt än förut.
-
Haha jag glider bara runt och är trevlig ;) men nu är det slut med det![/quote]Smastor skrev 2016-05-10 12:20:03 följande:
Ne hur skulle jag kunna veta det du flörtar ju med alla brudar här! ;P Men jag kanske kommer när du minst anar det! ;)I värsta fall får jag väl ha bara den! ;)
Klart du ska fortsätta vara trevlig!! Jag pratar bara lite strunt så bry dig inte om vad jag säger! Trevliga karlar är ju bäst! ;) -
Vill bara inflicka att även trevliga kvinnor är bäst :)justme79 skrev 2016-05-10 17:05:53 följande:Haha jag glider bara runt och är trevlig ;) men nu är det slut med det![/quote]
Klart du ska fortsätta vara trevlig!! Jag pratar bara lite strunt så bry dig inte om vad jag säger! Trevliga karlar är ju bäst! ;) -
Klart du ska fortsätta vara trevlig!! Jag pratar bara lite strunt så bry dig inte om vad jag säger! Trevliga karlar är ju bäst! ;)[/quote]justme79 skrev 2016-05-10 17:05:53 följande:
Haha jag glider bara runt och är trevlig ;) men nu är det slut med det!
Är du säker? -
Vad hände med bildflödet fina tjejer och killar?