• Smastor

Helkroppstråden

justme79 skrev 2016-05-14 14:57:52 följande:
    Hade ju varit lite läskigt om du kommit utan mun! ;)
    Once again skrev 2016-05-14 10:03:42 följande:
    Varmt och skönt... On my way!
    Japp det hade säkert varit både varmt och skönt! ;)Perfekt!
    Smastor skrev 2016-05-14 12:07:01 följande:
    Håller du på och flirtar nu? ;)
    Absolut inte! Kan inte flörta...Ehh okej...
    Blixtmannen2 skrev 2016-05-14 12:37:43 följande:
    Du där långt nere under täcket ser jag att du behöver en puss. Puss på din härliga mus
    Nemen tackar tackar! Den där pussen hamnade på precis rätt ställe! ;)

Du vet att jag är kille och har svårt att förstå :p jag tolkar helt fritt här! Trevlig kväll
  • Mac100

[quote=75491317][quote-nick]Anonym (God morgon) skrev 2015-07-04 01:58:50 följande:[/quote-nick]Sista för dagen, dags att sova ????

[/Snyggt

• Påven Johanna
    Noname00 skrev 2016-05-14 12:07:57 följande:
    Ha ha du kan få benlöst kött stenhårt med den där bilden ;)
    Det här måste vara första gången någonsin som en man önskat marknadsföra sin kuk som "benlöst kött".
  • isabellafinabella

[quote=76622558][quote-nick]Anonym (Haren) skrev 2016-05-14 00:36:25 följande:[/quote-nick]Mja, så kan det vara men en bild blir aldrig bra om inte motivet är vackert i sig :)

Jasså, det tror du? Det återstår att se...[/quote

Tack så mycket ;)

Ja det tror o vet jag ;)

• justme79
    Smastor skrev 2016-05-14 16:06:39 följande:

Du vet att jag är kille och har svårt att förstå :p jag tolkar helt fritt här! Trevlig kväll

Du får mer än gärna tolka på ditt sätt!! Tack detsamma!! ;)
  • Ronga

Vilka chejer!

Snälla killar sluta skriv flirtiga meddelanden till mig, jag är kille!
  • misil
    Anonym (God morgon) skrev 2016-05-14 11:19:13 följande:
    158, 5 cm. Den där halva är jag väldigt noga med Tack!
    Väldigt mycket kvinna på dom cm och en halv,liten och nätt med stora bröst väldigt sexigt :)
    Kan tänka mig att många män blir alldeles till sig när dom ser dig ute på stan och vickar på din söta och sexiga rumpa :)
  • Anonym (Haren)

Efter en lätt reflektion då jag tittat bakåt i tråden är att många tjejer verkar vara helrakade/vaxade.

Trodde på något sätt att det försvunnit, och typ landningsbana blivit "modet".

Hör absolut inte till denna tråd utan bara som en reflektion.

• Meatballsurgery
    justme79 skrev 2016-05-14 14:57:52 följande:

Hade ju varit lite läskigt om du kommit utan mun! ;)Japp det hade säkert varit både varmt och skönt! ;)Perfekt!Absolut inte! Kan inte flörta...Ehh okej...Nemen tackar tackar! Den där pussen hamnade på precis rätt ställe! ;)

Helt sant men jag tror jag var mer inne på ett spefikt användings område som var väldigt frestande från den bilden ;)
  • Nilpsson
    Anonym (Haren) skrev 2016-05-14 18:54:48 följande:

Efter en lätt reflektion då jag tittat bakåt i tråden är att många tjejer verkar vara helrakade/vaxade.

Trodde på något sätt att det försvunnit, och typ landningsbana blivit "modet".

Hör absolut inte till denna tråd utan bara som en reflektion.

Ge dem inga idéer nu!! Flört