• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • lowland
    jessical skrev 2016-05-15 22:39:23 följande:

En liten kvällshälsning från Göteborg

Göteborg

Du är riktigt läcker
  • Anonym (Haren)
    Anonym (God morgon) skrev 2016-05-16 05:18:21 följande:

Ok, du är förlåten Lite beroende på modell kan jag ha 70 G/H -75 F, har dock en BH i 65 I till och med.

Tack så mycket ;)

Men alltså..G-I kupa...det är ju fan svårt att greppa, i dubbel bemärkelse ;)
  • Once again

[quote=76625991][quote-nick]Anonym (Barajag.) skrev 2016-05-15 15:00:21 följande:[/quote-nick][/quote]

Så fint!!

Just do it again and again
  • Anonym (God morgon)
    Anonym (Haren) skrev 2016-05-16 08:42:01 följande:

Tack så mycket ;)

Men alltså..G-I kupa...det är ju fan svårt att greppa, i dubbel bemärkelse ;)

Tänk på att kupans storlek varierar med undrebandets längd. Jag har ungefär lika stora bröst som en tjej som har 85 D-E, men eftersom jag är liten så ser de såklart större ut på mig.
  • Once again
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-05-16 10:38:27 följande:

Härlig måndag .

Ett sådant underställ rekommenderas när det är så här kallt ute. Det värmer gott att bara titta på
    Just do it again and again
  • Anonym (Jane Doe)

Härlig måndag .

Ja, då har de som inte jobbar tid att klippa tånaglarna. 
  • Anonym (Haren)

Härlig måndag .

Mycket snyggt och genast blev det en het måndag ;)

Gissar att du inte är på väg till jobbet klädd så där :)
  • Anonym (Mammatill 7)

Jane Doe: Ursäkta känner du mig?

Haren: Hoppas din dag blir bra.

• Anonym (Haren)
    Anonym (God morgon) skrev 2016-05-16 10:12:10 följande:

Tänk på att kupans storlek varierar med undrebandets längd. Jag har ungefär lika stora bröst som en tjej som har 85 D-E, men eftersom jag är liten så ser de såklart större ut på mig.

Tycker det är svårt att föreställa sig faktiskt, men men...jag får återigen lita på dig.

Önskar helkroppsbild från sidan alt framifrån ;)