• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Glad71
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-05-27 22:04:26 följande:

Lite komiskt för där försvann nästa. Jag undrar vem dom stör sig på mina bilder,men men.Då lägger jag in den här istället .

Mmm sexigt tycker dina bilder håller sej inom rammarn.
  • Anonym (Mammatill 7)

Buttman: Tack snälla .

Mudshark: Nu börjar mammatill7 faktiskt ledsna. Vad är problemet? Att jag är över 40 år o fortfarande vågar visa mid naken? Konkurrens ? Tack för ditt stöd o att du alltid finns där för mig.

• Anonym (Mammatill 7)

God morgon: Du har nog rätt. Tack för ditt stöd.

• Mudshark
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-05-27 22:18:32 följande:

Mudshark: Nu börjar mammatill7 faktiskt ledsna. Vad är problemet? Att jag är över 40 år o fortfarande vågar visa mid naken? Konkurrens ? Tack för ditt stöd o att du alltid finns där för mig.

Du borde snarare berömmas för att du visar att en kvinnas kropp är vacker även om den är över fyrtio. Det är så sjukt att det ens ska behöva ifrågasättas. Hatar dessa skruvade ideal som får så många att må dåligt och vara missnöjda med sig själva.

Var stolt över din kropp som burit sju barn och fortfarande är lika vacker.

Kram!
  • Anonym (Vad tycks?)

Lite komiskt för där försvann nästa. Jag undrar vem dom stör sig på mina bilder,men men.Då lägger jag in den här istället .

Ååh så borde alla rumpor fotas! På alla fyra och redo :) Rund fin och härlig!
  • Gggs

Härlig bild att ha skönt till:p

• Anonym (Haren)

Fan, här hinner man ju inte ens med innan dina bilder försvinner.

Antar att det inte vara en farlig bild heller.

Nåja, fick en fin vy att titta på ändå, och stayups...mumsigt :)

Sedan din rumpa som ser inbjudande ut. Är den dasktålig?
  • justme79
    rob78 skrev 2016-05-27 22:15:04 följande:

Du är min drömkvinna.

Oj så pass?! Tack snälla du! Ska bara hitta nån som tycker det i verkligheten också! ;)
  • justme79

[quote=76664045][quote-nick]maxlaban skrev 2016-05-27 16:53:35 följande:[/quote-nick][/quote]

Men hallå där! Väldigt snygg bild! ;)

• Firepants

Som sagt . Länge sedan man var här men den baken glömmer man aldrig. ;)