• rob78

Helkroppstråden

justme79 skrev 2016-05-27 04:54:06 följande:

Inte riktigt läge att ta nya bilder just nu så får bli en jag tror ni sett förut. :)

Du är min drömkvinna.
  • Glad71
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-05-27 22:04:26 följande:

Lite komiskt för där försvann nästa. Jag undrar vem dom stör sig på mina bilder,men men.Då lägger jag in den här istället .

Mmm sexigt tycker dina bilder håller sej inom rammarn.
  • Anonym (Mammatill 7)

Buttman: Tack snälla .

Mudshark: Nu börjar mammatill7 faktiskt ledsna. Vad är problemet? Att jag är över 40 år o fortfarande vågar visa mid naken? Konkurrens ? Tack för ditt stöd o att du alltid finns där för mig.

• Anonym (Mammatill 7)

God morgon: Du har nog rätt. Tack för ditt stöd.

• Mudshark
    Anonym (Mammatill 7) skrev 2016-05-27 22:18:32 följande:

Mudshark: Nu börjar mammatill7 faktiskt ledsna. Vad är problemet? Att jag är över 40 år o fortfarande vågar visa mid naken? Konkurrens ? Tack för ditt stöd o att du alltid finns där för mig.

Du borde snarare berömmas för att du visar att en kvinnas kropp är vacker även om den är över fyrtio. Det är så sjukt att det ens ska behöva ifrågasättas. Hatar dessa skruvade ideal som får så många att må dåligt och vara missnöjda med sig själva.

Var stolt över din kropp som burit sju barn och fortfarande är lika vacker.

Kram!
  • Anonym (Vad tycks?)

Lite komiskt för där försvann nästa. Jag undrar vem dom stör sig på mina bilder,men men.Då lägger jag in den här istället .

Ååh så borde alla rumpor fotas! På alla fyra och redo :) Rund fin och härlig!
  • Gggs

Härlig bild att ha skönt till:p

• Anonym (Haren)

Fan, här hinner man ju inte ens med innan dina bilder försvinner.

Antar att det inte vara en farlig bild heller.

Nåja, fick en fin vy att titta på ändå, och stayups...mumsigt :)

Sedan din rumpa som ser inbjudande ut. Är den dasktålig?
  • justme79
    rob78 skrev 2016-05-27 22:15:04 följande:

Du är min drömkvinna.

Oj så pass?! Tack snälla du! Ska bara hitta nån som tycker det i verkligheten också! ;)
  • justme79

[quote=76664045][quote-nick]maxlaban skrev 2016-05-27 16:53:35 följande:[/quote-nick][/quote]

Men hallå där! Väldigt snygg bild! ;)