Inlägg från: Anonym (Ensam..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ensam..)

Helkroppstråden

Nymulen skrev 2014-03-05 18:45:06 följande:

[quote=72680118][quote-nick]Anonym (Ensam..) skrev 2014-03-05 18:37:00 följande:[/quote-nick]

Väntar du på mig där? Jag springer bakom moppen och puttar på så den ska gå fortare.[/quote]Skynda skynda
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (tr) skrev 2014-03-05 19:19:20 följande:

Haha, nej hon tycker bara inte jag har rätten att lägga ut bilder här
    Haha. Kul att du refererar till mig genom "hon". Bra patetisk du är.[/quote]Det är för att jag är ganska säker på att du är en hon
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (tr) skrev 2014-03-05 19:28:18 följande:

Det är för att jag är ganska säker på att du är en hon
    Precis. För det finns ju inga killar som inte tycker om dina bröst eller hur? Antingen älskar man dem eller är en kvinna...

Suck..[/quote]Nej inte därför, jag tror att du är en kvinna för att du är så ettrigt vill att jag ska veta vad du tycker och det du tycker är rätt och vad andra tycker är fel.

Jag bryr mig inte överhuvudtaget om du inte gillar mina bröst. Så du kan sluta kommentera nu? Eller är det så att du går igång på det så varsågod, fortsätt du puss!
  • Anonym (Ensam..)
    Homme skrev 2014-03-05 19:39:19 följande:
    Tack
    I övrigt en helt underbar kropp du har![/quote]Hehe tack igen hur går det med bild från dig?
  • Anonym (Ensam..)
    Homme skrev 2014-03-05 19:41:56 följande:

Nice!!
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (tr) skrev 2014-03-05 20:09:55 följande:

Och bara för att du älskar mina bilder så mycket att du knappt missat att kommentera en enda. Så får du en till
    Såna bilder är ok, där du inkluderat bh. Visa bara inte dig naken.

Men jag är kille i allafall och jag försöker hjälpa dig inget annat.[/quote]Okej... Tack för hjälpen
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (tr) skrev 2014-03-05 20:25:22 följande:

Okej... Tack för hjälpen
    Du verkar inte ta åt dig något kag säger.[/quote]Inte det minsta
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (tr) skrev 2014-03-05 21:28:56 följande:

Inte det minsta
    Haha, aa, jag fölrsöker bara hjälpa dig. Men visst om du inte vill ha den.[/quote]Du har verkligen varit väldigt hjälpsam, tror vi klarar oss utan dig hädanefter
Svar på tråden Helkroppstråden