• Anton Chigurh

Helkroppstråden

mepetite skrev 2013-05-24 09:24:36 följande:

Fan va snygg du är, Petite, riktigt jävla grann....{#emotions_dlg.flower}
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • SIPPAN13
    Anton Chigurh skrev 2013-05-24 13:46:04 följande:
    Fredagar är underbara....dance3.gif
    .......... och som krona på verket postar nu Anton en helkroppsbild föreställande "muskelös kropp insmord i vapenfett"Tungan ute..... snällaOskyldig !!!!!
  • Anton Chigurh
    SIPPAN13 skrev 2013-05-24 13:51:58 följande:
    .......... och som krona på verket postar nu Anton en helkroppsbild föreställande "muskelös kropp insmord i vapenfett"Tungan ute..... snällaOskyldig !!!!!
    Jag har faktiskt två burkar stående av 101:an, vill du verkligen, Snippan, att jag skall offra dom på en vacker bild här, jag menar, det kan ju bli så, att det inte blir nåt smörjmedel över till kvällens träff i Höladan.

Vetifan om det är värt det !!! 

Även om bilden skulle bli oslagbar. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • SIPPAN13
    Anton Chigurh skrev 2013-05-24 13:59:00 följande:
    Jag har faktiskt två burkar stående av 101:an, vill du verkligen, Snippan, att jag skall offra dom på en vacker bild här, jag menar, det kan ju bli så, att det inte blir nåt smörjmedel över till kvällens träff i Höladan.

Vetifan om det är värt det !!! 

Även om bilden skulle bli oslagbar. 

Med tanke på att du är insmord över HELA kroppen kommer du ju automatiskt att dela med dig av smörjmedlet senare i kväll så tror jag att det skulle gå att lösa rent praktiskt faktiskt Drömmer
  • Anton Chigurh
    SIPPAN13 skrev 2013-05-24 14:04:15 följande:

Med tanke på att du är insmord över HELA kroppen kommer du ju automatiskt att dela med dig av smörjmedlet senare i kväll så tror jag att det skulle gå att lösa rent praktiskt faktiskt Drömmer
    Hmm, du har en poäng, underbara kvinna, jag skall fundera en stund på saken. Som vanligt lovar jag att åter komma.
  • Anonym (Cosplay)

Big Peter & Snippan: vilket radarpar!

• mepetite
    Anton Chigurh skrev 2013-05-24 13:51:29 följande:
    Fan va snygg du är, Petite, riktigt jävla grann....

äch då ;)
  • gabbe06
    SIPPAN13 skrev 2013-05-24 05:43:58 följande:

{#emotions_dlg.flower} TGIF Skål
    TGIF var det ja!
  • gabbe06
    pink dolly skrev 2013-05-24 08:31:23 följande:

Underbart med fredag! :-P
  • gabbe06
    SIPPAN13 skrev 2013-05-24 11:17:33 följande:

Fredagsbus på jobbet Flört
    Innan lunch t o m, busigt värre ju!